بیشتر وسایل پلاستیکی که امروزه بسیاری

در این بخش قصد داریم برای شما به توضیح انواع ورق های مولتی استایل بپردازیم تا بتوانید با آن ها به طور کامل تر آشنا شوید. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی کسب و کاری کوچک و کار در منزل هستید این ورق ها می توانند با کمی خلاقیت برای شما درآمدزایی فراوانی کنند. پس دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در ادامه سعی می کنیم در رابطه با مزایای آن موارد بیشتری را برای شما بیان کنیم.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این نوع ورق شده زیبایی و درخشان بودن آن است که به خوبی می تواند نور خورشید را انعکاس دهد. به این نکته اشاره کردیم تنوع رنگ بسیار بالایی دارد، اما در بین تمامی آن ها رنگ نقره ای و طلایی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بالاتری را نیز به همراه دارد. ورق های ABS دارای تنوع رنگی زیادی هستند اما نوع طلایی و نقره ای آن پر مصرف تر از انواع دیگر می باشند.

120 سانتی متر در بازار موجودند و در رنگ های نقره ای ، طلایی و مسی به فروش می رسند . این نوع ورقه ها نیز در رنگ های طلایی و نقره ای تولید شده و می توانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. نوعی از ورق های مولتی استایل که در ایران کاربرد زیادی دارد ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای ورق مولتی استایل عمده است. هنگام دیدن این نوع پلاستیک می توانید به خوبی متوجه شباهت آن با فلز شوید و همچنین در رنگ های متنوعی همچون استیل، نقره ای، طلایی و غیره تولید می شود.

از جمله کاربردهای ورق های مولتی استایل طلایی و مولتی استایل نقره ای، ساخت باکس های کادویی است. از دیگر ویژگیهای خاص این ورقه های مولتی استایل یا دو لایه می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. تندیس های ورزشی را از معایب آن را دو چندان می کند و.