بیش از 150 شرکت هندی 40 میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری کردند. 4 میلیون و 25 هزار شغل ایجاد کرد

یک نظرسنجی کنفدراسیون صنعت هند (CII) نشان داد که 163 شرکت هندی تاکنون بیش از 40 میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند که نزدیک به 425000 شغل در این کشور ایجاد کرده است.

نظرسنجی با عنوان “ریشه های هندی، خاک آمریکا” که روز چهارشنبه توسط سفیر هند در ایالات متحده تارانجیت سینگ ساندو با حضور اریک گارستی سفیر معین ایالات متحده در هند راه اندازی شد، همچنین نشان داد که شرکت های هندی نزدیک به 185 میلیون دلار هزینه کرده اند. مسئولیت اجتماعی شرکت در ایالات متحده و تامین مالی پروژه های تحقیق و توسعه (R&D) مستقر در ایالات متحده نزدیک به 1 میلیارد دلار است.

شرکت های هندی در ایالات متحده قدرت، انعطاف پذیری و رقابت را برای ایالات متحده به ارمغان می آورند. آنها شغل ایجاد می کنند، از جوامع محلی حمایت می کنند و ظرفیت و دانش فنی ایجاد می کنند. آنها چرخه های با فضیلت رفاه را ایجاد می کنند.

این یکی از بزرگترین هیئت های هند است که تا کنون در انتخاب ایالات متحده آمریکا انجام شده است.

«در سفرهایم در سراسر ایالات متحده، از دیدن کارهایی که شرکت‌های هندی برای تغییر محله‌ها در ایالات متحده انجام داده‌اند، شگفت‌زده شدم. آنها نه تنها چرخه‌های مفیدی از اشتغال، سرمایه‌گذاری و رشد را در ایالات متحده ایجاد می‌کنند. آنها از جوامع محلی حمایت می کنند و با مدارس و دانشگاه ها شریک می شوند. هند همیشه بر این باور بوده است که موفقیت باید به اشتراک گذاشته شود و به اشتراک گذاشتن یک موفقیت است.

این نظرسنجی نشان داد که 163 شرکت هندی بیش از 40 میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند که بیش از 425000 شغل در این کشور ایجاد کرده است.

به گفته چاندراجیت بانرجی، مدیر کل CII، شرکت های هندی انعطاف پذیری و تعهد خود را به بازار ایالات متحده با افزایش سرمایه گذاری ها و ایجاد شغل، و همچنین رشد تنوع بخش و گسترش حضور جغرافیایی در سراسر ایالات متحده نشان داده اند. او گفت: «برنامه‌های آتی آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و استخدام بیشتر نشان‌دهنده یک مسیر رشد مثبت برای روابط اقتصادی ایالات متحده و هند است.

ده ایالت برتری که از مشاغل ایجاد شده توسط شرکت های هندی سود می برند عبارتند از تگزاس (20906 شغل)، نیویورک (19162 شغل)، نیوجرسی (17713 شغل)، واشنگتن (14525 شغل)، فلوریدا (14،418 شغل)، کالیفرنیا (14،334 شغل)، جورجیا (13945 شغل)، اوهایو (12188 شغل)، مونتانا (9603 شغل)، ایلینوی (8454 شغل).

ده ایالت برتر با بیشترین FDI گزارش شده از شرکت های هندی عبارتند از تگزاس (9.8 میلیارد دلار)، جورجیا (7.5 میلیارد دلار)، نیوجرسی (4.2 میلیارد دلار)، نیویورک (2.1 میلیارد دلار)، ماساچوست (1.4 میلیارد دلار)، کنتاکی (908 میلیون دلار)، کالیفرنیا (776 میلیون دلار)، مریلند (720 میلیون دلار)، فلوریدا (711 میلیون دلار) و ایندیانا (582 میلیون دلار).

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام