بیش از 2000 قانون، قوانینی که توسط مرکز در نه سال گذشته برای سهولت حکمرانی لغو شده است

بیش از 2000 قانون، قوانینی که توسط مرکز در نه سال گذشته برای سهولت حکمرانی لغو شده است

وزیر اتحادیه جیتندرا سینگ

بمبئیجیتندرا سینگ، وزیر اتحادیه گفت: بیش از 2000 قانون و قانون توسط دولت مرکزی به رهبری نخست وزیر نارندرا مودی در 9 سال گذشته برای سهولت در اداره و سهولت انجام تجارت لغو شده است.

بر اساس بیانیه‌ای، سینگ گفت که دولت‌های قبلی «آرامش را در رویکرد وضع موجود» یافته‌اند، اما نخست‌وزیر مودی شجاعت و اعتقاد خود را در کنار گذاشتن چنین قوانینی نشان داده است که بسیاری از آنها از زمان راج بریتانیا تداوم داشته و باعث ناراحتی شده است. شهروندان.

سینگ که به عنوان مهمان اصلی پس از اهدای جوایز یاشراج بهاراتی سامان (YBS) در “مراسم قدردانی” که توسط بنیاد تحقیقات یاشرج (YRF) سازماندهی شده بود، صحبت می کرد، همچنین خاطرنشان کرد که هدف نهایی حکمرانی خوب ایجاد سهولت در زندگی برای شهروندان است. .

وی گفت: سه دسته ای که جوایز در آنها اهدا شده است، یعنی نوآوری در مراقبت های بهداشتی، تحول در زندگی مردم و حکمرانی اخلاقی، همیشه اولویت دولت مودی بوده است.

وزیر یادآور شد که بلافاصله پس از روی کار آمدن دولت در ماه مه 2014، در عرض دو تا سه ماه، روند گرفتن گواهینامه توسط افسران رسمی لغو شد. پس از آن در عرض یک سال، نخست وزیر از باروهای رد فورت در مورد لغو مصاحبه در استخدام صحبت کرد تا زمینه بازی برابر فراهم شود. سینگ گفت: در بازنشستگی، فناوری تشخیص چهره معرفی شد تا شهروندان مسن مجبور نباشند مراحل خسته کننده دریافت گواهی زندگی را طی کنند.

او گفت که بیشتر کارکردها به صورت آنلاین تبدیل شد و به منظور ایجاد شفافیت، پاسخگویی و مشارکت شهروندان، رابط انسانی به حداقل ممکن کاهش یافت.

سینگ در مورد رسیدگی به شکایات عمومی گفت که مکانیسم رسیدگی به شکایات به سیستم متمرکز رسیدگی و نظارت بر شکایات عمومی (CPGRAMS) – یک پلتفرم آنلاین – منتقل شد که در نتیجه هر سال حدود 20 هزار شکایت در مقایسه با 2 لک دریافت می شود. هر سال قبل از روی کار آمدن این دولت به این دلیل است که این دولت سیاست جبرانی را دنبال می کرد و اعتماد مردم را جلب می کرد.

وزیر بهداشت در حوزه بهداشت و درمان گفت: استفاده از فناوری و پزشکی از راه دور در دوران همه‌گیری کووید نشان داده است که چگونه نوآوری می‌تواند مراقبت‌های بهداشتی را در مناطق دورافتاده و روستایی ارائه دهد.

سینگ گفت که این دولت نه تنها فناوری و نوآوری را ترویج کرده است، بلکه استارت‌آپ‌ها را نیز برای دستیابی به نوآوری‌های جدید حتی در بخش سلامت ارتقا داده است و در نتیجه زندگی شهروندان را متحول می‌کند.

او گفت که اولویت‌های قبلی نابجا بود و برای هفتاد سال همچنان نادرست بود، زیرا طبق بیانیه وزارت پرسنل “ما توسط دولت‌های وضع موجود اداره می‌شدیم.” اما برای اولین بار در 9 سال گذشته، تلاش می‌شود تا آن چیزی که باید در تمام این سال‌ها لغو می‌شد، لغو شود.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام