بیمیتو چیست؟ و چرا باید بیمه را آنلاین خریداری کنیم؟

 

بیمیتو چیست و چگونه یکی از مشکلات امروزی ما را حل کرده است؟ به بیانی دیگر بیمیتو یک پلتفرم آنلاین مشاوره ، مقایسه و در نهایت خرید آنلاین بیمه می باشد.

برای این کار کافیست وارد سایت بیمیتو شوید و به سوالات گرداوری شده در سایت پاسخ دهید ، در نهایت خواهید دید که کدام بیمه مناسب ترین برای شما می باشد . قیمت ها را با هم مقایسه کنید اگر نیاز به مشاوره داشته باشید هم می توانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید .

بیمه خود را سفارش دهید و در نهایت بیمه شما بصورت رایگان به درب منزلتان ارسال شود.رسالت بیمیتو این می باشد که سامانه ای را مدیریت کند تا در آن بیمه گذاران و خریداران بیمه به راحتی بتوانند با هم تعامل داشته باشند. شما بتوانید به راحتی بیمه دلخواه خود را مقایسه کنید و در نهایت خریداری نمایید .

تمام این کارها با چند کلیک ساده انجام پذیر خواهد بود ، بدون هیچ پیچیدگی خاصی و یا مراجعه حضوری به مراکز بیمه ، انتخابی درست و به صرفه داشته باشید .

اما شاید برای شما پیش آمده باشد که تنها بیمه خودرو در بیمیتو ارائه می شود یا انواع دیگر بیمه پشتیبانی می گردد؟ هم اکنون در بیمیتو چهار دسته بندی بیم ه وجود دارد، ثالث اتومبیل، بیمه بدنه اتومبیل ، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و آپارتمانها و بیمه مسافرتی که شما میتوانید وارد وبسایت بیمیتو شوید و این بیمه ها را خریداری کنید.

بیمه موتور سیکلت ، زلزله ، بیمه مسافرتی ، بیمه پزشکان ، بیمه عمر ، بیمه درمانی در دوران کرونا ، بیمه سازمانی و در نهایت دو سرویس بیمه جدید با عنوان بیمه آسانسور و بیمه حوادث انفرادی از دیگر بیمه های متفاوتی می باشد که در وبسایت بیمیتو در دسترس هستند.

کد تخفیف بیمیتو در موپن

بیمه آتش سوزی ساختمان از انواع بیمه ی اختیاری است که متأسفانه لزوم خرید آن، زمانی احساس میشود که خیلی دیر شده است. با بیمیتو میتوانید از پیشنهادهای مختلف شرکتهای بیمه و تخفیف های ویژه آنها

مطلع شوید. همچنین امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از شرکتهای مختلف بیمه با بیمیتو فراهم شده است .

بیمه عمر و سرمایه گذاری از شما و خانواده شما در طول مدت زندگی محافظت میکند. حتی بعد از مرگ بیمه گزار نیز از خانواده او پشتیبانی میکند. با بیمیتو میتوانید اقدام به مقایسه شرایط بیمه عمر شرکتهای مختلف بیمه کنید و مناسبترین بیمه ر ا به صورت آنلاین خریداری کنید.

بیمه بدنه بیمه های اختیاری است که میتواند به عنوان مکمل بیمه شخص ثالث استفاده شود. بیمیتو امکان استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو را از کلیه شرکت های بیمه فراهم کرده است. ضمنا از طریق بیمیتو میتوانید از تخفیف های ویژه شرکت های بیمه و جشنواره های فصلی که تأثیر بسزایی بر نرخ بیمه بدنه دارند ، مطلع شوید .

بیمه شخص ثالث بیم های الزامی برای دارندگان وسایل نقلیه موتوری است. با بیمیتو ، امکان استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و خرید آنلاین آن از تمامی شرکت های بیمه وجود دارد .

اما دست نگه دارید ، شما می توانید بیمه مورد نظر خود را ارزان تر تهیه نمایید!! چگونه؟ وبسایت موپن برای

شما کد تخفیف بیمیتو در نظر گرفته است ، شما این امکان را دارید تا از موپن کدهای تخفیف بیشماری در

رابطه با بیمیتو دریافت کنید و در نهایت بیشترین کد تخفیف بیمیتو را استفاده نمایید.

در ضمن گفتنی می باشد که در موپن شما می توانید کد تخفیف ازکی را نیز پیدا کنید. اینکه از کدام یک از این پلتفرم ها بیمه تهیه کنید انتخاب شما می باشد ، اما چیزی که مهم است این می باشد که با تخفیف بخرید.