تایگر شروف پروژه جدید خود ‘Ganapath’ را اعلام کرد. می گوید این یکی برای او “ویژه” است | اخبار فیلم هندی

تایگر شروف آخرین بار در فیلم “بااگی 3” احمد خان دیده شد. او به دلیل سکانس های اکشن خود در فیلم از همه اکشن ها ستایش شد. چند روز قبل ، او به دلیل اولین خوانندگی با آهنگ “باور نکردنی” در اخبار بود. به تازگی ، این بازیگر برای اعلام پروژه جدید خود – “Ganapath Part 1” به دستگیره خود در شبکه های اجتماعی پرداخت.

او به سمت توییتر خود رفت تا یک پوستر حرکت را به اشتراک بگذارد. این پست به عنوان زیر عنوان شده بود: “” این یکی ویژه من و مخصوصاً شما بچه هاست! ارائه #Ganapath – برای اقدامات ، هیجان و سرگرمی بیشتر آماده شوید! #VikasBahlvashubhagnanijackkybhagnani

honeybhagnanipoojafilms ”.

توییت او را اینجا ببینید:

در پوستر ، Tiger دیده می شود که در یک شب طوفانی بر روی بقایای ساختمان فروریخته ایستاده است. ستاره بدن کنده کاری خود را به نمایش گذاشت. حتی می توانیم صدای او را در پس زمینه بشنویم. پوستر مطمئناً هیجان را در بین مخاطبان زنده نگه می دارد. این بازیگر این پروژه را “یك پروژه ویژه” خواند.

در همین حال ، در جبهه کار ، وی را بعدی در “هروپانتی 2” احمد خان می بینیم. این فیلم قسمت دوم از اولین فیلم Tiger است. او برای این فیلم با تارا سوتاریا ، همبازی خود در “SOTY 2” در حال پیوستن است.