ترامپ برای اولین بار اعتراف کرد که بایدن در انتخابات پیروز شد. اصرار بر مسابقه “تقلب” ، هیچ مدرکی ارائه نمی دهد

اعتراف رئیس جمهور پس از روزها امتناع از پذیرفتن رئیس جمهور منتخب جو بایدن و انتشار دروغهای آشکار و تئوری های توطئه از طریق حساب توئیتر وی صورت می گیرد.

ترامپ برای اولین بار اعتراف کرد که بایدن در انتخابات پیروز شد.  اصرار بر مسابقه

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

دونالد ترامپ با اعتراف برای اولین بار به صراحت برنده شدن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، ادعا را بدون ارائه هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در این رقابت ادامه داد.

ترامپ در توئیتر خود نوشت:

ترامپ در ادامه توئیت کرد:

توییتر قبلاً پست های رئیس جمهور آمریکا را پرچم گذاری کرده است.

اعتراف رئیس جمهور پس از روزها امتناع از پذیرفتن رئیس جمهور منتخب جو بایدن و انتشار دروغهای صریح و نظریه های توطئه از طریق حساب توییتر وی صورت می گیرد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ یا جانشینان جمهوری خواه بیش از 15 چالش قانونی در پنسیلوانیا ترتیب داده اند زیرا آنها خواستار بازپس گیری 20 رای انتخاباتی این ایالت هستند ، اما تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان ارائه نکرده اند.

جمهوریخواهان در روز جمعه در سه ایالت میدان نبرد با چالش های دادگاه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری مواجه شدند ، در حالی که یک شرکت حقوقی که بخاطر کار در انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت ، از یک پرونده اصلی پنسیلوانیا کنار کشید.

توئیت های رئیس جمهور نیز یک روز پس از خشونت در خیابان های مرکز شهر واشنگتن پس از آن برگزار شد که هزاران نفر از طرفداران وی در اعتراض به ادعاهای اثبات نشده وی مبنی بر کلاهبرداری گسترده رای دهندگان و سوp رفتارهای انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ، دست به تجمع اعتراضی زدند.

روز جمعه ، ترامپ یک پیشنهاد به روزرسانی درباره رقابت برای واکسن برای احیاگر را ارائه داد ویروس کرونا همانطور که او اولین اظهارات عمومی خود را از زمان شکست خود از بایدن بیان کرد.

ترامپ گفت: “این دولت به سمت قفل شدن نخواهد رفت.” “امیدوارم در آینده هر اتفاقی بیفتد ، چه کسی می داند که این دولت خواهد بود ، حدس می زنم زمان مشخص شود ، اما من می توانم به شما بگویم که این دولت به یک قفل نمی رود”

روز جمعه ، رسانه های آمریکایی پیش بینی کردند که بایدن 306 رای در کالج انتخاباتی در مقابل 232 رای برای دونالد ترامپ کسب کرده است. بایدن پیروزی خود بر ترامپ را در انتخابات ایالات متحده با پیروزی در گرجستان متمایل به جمهوری خواه ، که به نفع او بود ، محکم کرد. CNN، ABC و سایر شبکه ها ترامپ – که هنگام شکست دادن هیلاری کلینتون در سال 2016 نیز 306 رأی کالج انتخاباتی داشت – مدعی پیروزی در کارولینای شمالی شد CNN و NBC پیش بینی شده ، و آخرین تعداد خود را این بار در 232 قرار داد.

با ورودی های آژانس ها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.