تقاضای عجیب کارفرمای چینی جویندگان کار را گیج می کند

این شرکت گفت وقتی مردان خالکوبی های خود را پاک کردند، می توانند آنها را استخدام کنند و با خوشحالی هزینه این عمل را پرداخت خواهند کرد. عکس فایل.

یک رئیس کارخانه در چین از استخدام دو نفر امتناع کرد، مگر اینکه خالکوبی آنها برای همیشه پاک شود. گزارشی در ساوت چاینا مورنینگ پست با بحثی داغ در مورد تبعیض در محل کار و همچنین پایبندی به کلیشه های قدیمی بحثی را در مورد این موضوع برانگیخت.

به گزارش رسانه ها، این پرونده مربوط به دو مرد جوان 17 و 22 ساله است که در زمان وقوع حادثه در مراحل اولیه استخدام با این شرکت بودند.

یکی از آنها در بازرسی در کارخانه با رئیس مواجه شد. رئیس گفت که کارخانه افراد خالکوبی را بدون توجه به اینکه کجا حک شده اند استخدام نمی کند. بانو رئیس اضافه کرد که چنین هنرهای بدنی می تواند برای آینده افراد درگیر مضر باشد.

او گفت: «در حالی که من فرض می‌کنم که شما هر دو صادق و صادق هستید، داشتن خالکوبی باعث می‌شود که کمتر معتبر باشید یا نافرمانی کنید.»

این زن گفت که خالکوبی ممکن است بر فرهنگ شرکت تأثیر منفی بگذارد. «جوانان باید مثبت، پرانرژی و فعال باشند. خود خالکوبی ها مستقیماً در کار آنها دخالت نمی کنند، اما ممکن است بر فرهنگ شرکت تأثیر منفی بگذارند. به عنوان یک شرکت، ارائه آموزش و راهنمایی برای جوانان مسئولیت اجتماعی ماست. مهم نیست که چقدر واکنش منفی دریافت می کنم، سعی می کنم اگر بتوانم آنها را آموزش دهم.»

او اضافه کرد که وقتی مردان خالکوبی های خود را پاک کنند، او می تواند آنها را استخدام کند و با خوشحالی هزینه این عمل را پرداخت خواهد کرد. هر دو نفر با این طرح موافقت کردند.

طبق گزارش‌های رسانه‌ها، تبعیض در محل کار در چین در سال‌های اخیر تشدید شده است، به‌ویژه در میان افراد بالای ۳۵ سال و زنان «متاهل اما بدون فرزند»، که توانایی آنها در ایجاد تعادل بین مسئولیت‌های خانوادگی و تعهدات کاری زیر سؤال رفته است.

این داستان در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

«این کاملاً تبعیض است. آیا داشتن خالکوبی لزوماً به این معنی است که کسی حرفه ای نیست؟ آیا می‌توانیم اجازه دهیم باز بودن و پذیرش بیشتری داشته باشیم؟» یک نفر در شبکه های اجتماعی گفت.

کاربر دیگری نوشت: “اگر شما آزادی خالکوبی دارید، پس من این اختیار را دارم که انتخاب کنم شما را استخدام کنم یا نه.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام