تماشای جشن “قزاق های استرالیایی” طرفدار روسیه “آزادی” باخموت

«خداوند پوتین، واگنر را بیامرزد»: تماشا کنید «قزاق‌های استرالیایی» طرفدار روسیه «آزادی» باخموت را جشن می‌گیرند

سربازان اوکراینی یک هویتزر D-30 را به سمت مواضع روسیه در نزدیکی باخموت شلیک کردند، جایی که درگیری های شدید هفته ها در آن جریان داشته است. خبرگزاری فرانسه

چند روز پیش، روسیه مدعی شد که باخموت اوکراین را به طور کامل تصرف کرده است و رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به نیروهای خود و گروه واگنر مزدور برای تصرف شهر شرقی تبریک گفت. اکنون، فاشیست‌های روسی Z در سیدنی، استرالیا، جشنی را به نشانه نابودی کامل باخموت برگزار کرده‌اند.

درو پاولو، فعال حقوق بشر استرالیایی، کلیپی از این جشن در استرالیا را در کنار زیرنویسی به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: «فاشیست های Z روسی در سیدنی، استرالیا، میزبان جشن هایی به مناسبت نابودی کامل باخموت هستند. چتنیک ها و نئونازی های طلوع طلایی یونان در میان جمعیت حاضر هستند. شعارها: “خداوند به پوتین و خدا بیامرزد واگنر.”

مقالات مرتبط

جایی که

الکساندر لوکاشنکو بلاروس کجاست؟ نگرانی ها از آنجایی که پرز طرفدار پوتین رویدادهای کلیدی را از دست می دهد، افزایش می یابد

جایی که

لهستان پیشنهاد استعفای زلنسکی را داد. سیمور هرش فاش می کند که اوکراین حمایت همسایگان اروپایی را از دست داده است

این فعال حقوق بشر در ادامه با طرح این سوال که ما اجازه برگزاری جشن های داعش در سیدنی را نمی دهیم، چرا این اجازه را می دهیم؟

به گفته پاولو، این جشن “مثل همیشه” توسط سیمئون بویکوف، که به عنوان قزاق استرالیایی نیز شناخته می شود، سازماندهی شد. به گفته او فعال، سیمئون در کنسولگری روسیه در سیدنی مخفی شده است تا از اتهامات تهاجم فرار کند، پس از هل دادن یک مرد استرالیایی اوکراینی سالخورده از پله ها به پایین.

پاولو به طرز تکان دهنده ای فاش کرد که این تجمع حامی تروریست ها در محوطه کنسولگری روسیه در سیدنی برگزار شد.

در این ویدئو می توان شعار جمعیت را شنید: “ما به گروه واگنر روسی درود می فرستیم، ما به ارتش روسیه درود می فرستیم. ما آزادسازی شهر باخموت را به شما تبریک می گوییم.”

آنها در ادامه می‌افزایند: “این آرتموفسک ما است. ما با شما هستیم. ما با جان و دل از شما حمایت می‌کنیم. مناطق ما را آزاد کنید.”

شعار با جمعیتی که ادعا می کنند همه چیز روسی خواهد بود و تشکر از واگنر به پایان می رسد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام