توئیت جمیما گلداسمیت همسر سابق عمران خان برای آزادی او قلب ها را به دست آورد.

پاکستان: توئیت جمیما گلداسمیت همسر سابق عمران خان در مورد آزادی او قلب ها را به دست آورد.

عمران خان و جمیما گلداسمیت

پست توییتری جمیما گلداسمیت، همسر سابق عمران خان و تهیه‌کننده فیلم، با ابراز خوشحالی از آزادی نخست‌وزیر سابق پاکستان از بازداشت ناظر مبارزه با فساد این کشور، قلب بسیاری از پاکستانی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به دست آورده است.

به گزارش اکسپرس تریبون، توئیت او در حمایت از عمران همچنین منجر به این شد که برخی از پاکستانی ها حتی تصمیم رئیس حزب تحریک انصاف برای طلاق او را زیر سوال ببرند.

اگرچه جمیما در مورد دستگیری اولیه صحبت نکرده بود، اما توییت طرفدار عمران او، پس از اینکه دادگاه عالی نحوه دستگیری او را غیرقانونی اعلام کرد، اکنون در حال انجام است زیرا پاکستانی ها همیشه “ریشه” این مرد 49 ساله ساکن بریتانیا را داشته اند. در این گزارش آمده است که تولیدکننده

مقالات مرتبط

عمران خان مرتکب جنایت نابخشودنی شد با مشت آهنین با معترضان برخورد خواهد کرد

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان گفت: عمران خان مرتکب جنایت نابخشودنی شد و با تظاهرکنندگان با مشت آهنین برخورد خواهد کرد.

عمران خان مرتکب جنایت نابخشودنی شد با مشت آهنین با معترضان برخورد خواهد کرد

پاکستان: مردی در خیبر پختونخوا به دلیل توهین به مقدسات به قتل رسید

جمیما در توئیتی نوشت: “بالاخره حس غالب شد” و اسکرین شات خبر آزادی خان را پیوست کرد.

خان، 70 ساله، روز سه‌شنبه توسط پرسنل تکاوران شبه‌نظامی بر اساس حکم اداره ملی پاسخگویی (NAB) از محل دادگاه عالی اسلام‌آباد (IHC) دستگیر شد.

IHC روز جمعه به خان وثیقه حفاظتی به مدت دو هفته در یک پرونده فساد مالی اعطا کرد و مقامات را از دستگیری وی در هر پرونده ای که در هر نقطه از کشور ثبت شده بود تا روز دوشنبه منع کرد.

پاکستانی‌هایی که همیشه آماده حمل عمران و جمیما هستند، این را فرصتی برای قدردانی از فیلمساز و یادآوری روزهایی دانستند که او خواهر شوهر کل کشور بود.

یکی از کاربران توییتر مقایسه ای بین جمیما و عمران و لیلی و اسنیپ از هری پاتر انجام داد. یکی از کاربران توییتر نوشت: «او همیشه برای «پس از این همه مدت» اوست.

«عمران خان یک برنده متولد شده است. انشاءالله او قطعا پیروز خواهد شد. یکی دیگر از کاربران سایت میکروبلاگینگ نوشت: تنها بزرگترین ضرر زندگی او اوست.

به گزارش اکسپرس تریبون، محبوبیت جمیما در میان پاکستانی ها را می توان به عوامل متعددی نسبت داد.

اول، ازدواج او با عمران، که در پاکستان به عنوان یک اسطوره کریکت و یک شخصیت برجسته سیاسی مورد تحسین قرار می گیرد، به دیده شدن و مقبولیت او در داخل کشور کمک کرد. ارتباط جمیما با شوهر سابقش به پرورش احساسات مثبت نسبت به او کمک کرد.

ثانیاً، جمیما به طور فعال با ابتکارات مختلف خیریه و بشردوستانه در پاکستان درگیر شد. او علاقه واقعی به رفاه مردم پاکستان نشان داد و در پروژه های مربوط به آموزش، مراقبت های بهداشتی و توسعه اجتماعی کار کرد. تعهد او به این اهداف در میان بسیاری از پاکستانی ها طنین انداز شد و از تلاش های او برای بهبود زندگی جوامع محروم قدردانی کردند.

در این گزارش آمده است که علاوه بر این، رویکرد محترمانه جمیما نسبت به فرهنگ و سنت های پاکستانی او را برای مردم محلی محبوب کرده است.

او علیرغم اینکه دارای پیشینه فرهنگی متفاوتی بود، سبک زندگی پاکستانی را پذیرفت و خود را در آداب و رسوم این کشور غرق کرد.

این روزنامه نوشت که این امر باعث احترام و تحسین پاکستانی ها برای او شد که از تمایل او برای پذیرش فرهنگ خود قدردانی کردند.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام