تولدت مبارک آیشواریا رای باچان: طرفداران شبکه های اجتماعی را تسخیر می کنند تا آرزوی زیبایی ابدی بالیوود را داشته باشند | اخبار فیلم هندی

آیشواریا رای باچان ، قلب دوست بالیوود ، که امروز با اولین بار با “Iruvar” بازی کرد ، یک سال پیرتر می شود. این دیوا در صنعت سرگرمی راهی طولانی را طی کرده و یکی از مشهورترین و مشهورترین بازیگران بالیوود است. از به دست آوردن تاج برای دوشیزه جهان ، ارائه بازی های قابل توجه تا جایگاه قابل توجهی در صنعت هالیوود ، این بازیگر راه طولانی را طی کرده است.

در حالی که امروز شیطان 47 ساله شد ، طرفداران و تحسین کنندگان دست به دست شبکه های اجتماعی خود زده اند تا با پیام های دلچسب ، ستاره محبوب خود را آرزو کنند. نگاهی بیندازید:

هاله ای متفاوت از شخصیت آیشواریا وجود دارد. حضور او روی صفحه همیشه مورد علاقه و علاقه مندان و علاقه مندان به سینما بوده است. او طاقچه ای برای خود ساخته است و هرجا حضورش را جلب می کند ، تأثیر جاودانه ای بر مخاطبانش می گذارد.

او همچنین به بیانیه بی عیب و نقص مد معروف است. او همیشه موفق به حفظ تعادل بین راحتی و سبک می شود و می تواند هر لباسی را با فضل و کمال از بین ببرد. در جبهه کار ، وی آخرین بار در “فانی خان” با بازی آنیل کاپور و راجکومار رائو دیده شد.