تیم ترامپ که به جایی در دادگاه ها راه پیدا نمی کند ، هدف قرار دادن رأی در اواخر تلاش برای جلوگیری از پیروزی بایدن است

طبق گفته جوشوا داگلاس ، استاد حقوق دانشگاه کنتاکی ، سابقه ای برای تلاش گسترده تیم ترامپ در تأخیر یا تضعیف گواهینامه وجود ندارد.

واشنگتن: دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ در دادگاه ها به جایی نمی رسد و به هیئت های انتخاباتی مبهم منتقل می شود که رأی را تأیید می کنند زیرا ترامپ و متحدانش به دنبال جلوگیری از روند انتخابات ، کاشت هرج و مرج و تداوم شک و تردیدهای بی اساس در مورد شمارش هستند. .

این نبرد در ایالت های نبرد متمرکز بر پیروزی بایدن است.

در میشیگان ، دو مقام انتخابات جمهوری خواه در بزرگترین ایالت در ابتدا از تصدیق نتایج علی رغم عدم اثبات تقلب امتناع ورزیدند ، سپس عقب نشینی کردند و به گواهینامه رأی دادند و سپس در روز چهارشنبه دوباره ورق زدند و گفتند “با صدور گواهینامه مخالف هستند”.

برخی از جمهوری خواهان از بوم گردان GOP در سراسر کشور برای همین کار خواسته اند. در آریزونا ، مقامات از امضای رأی دادن در یک شهرستان روستایی چشم پوشی می کنند.

مقامات انتخابات محلی گفتند که این حرکات منعکس کننده تلاشی هماهنگ در سراسر مناطق جنگی نیست که برای بایدن رخ داد. در عوض ، به نظر می رسد آنها الهام گرفته از سخنان محرمانه ترامپ در مورد تقلب بی اساس و ناشی از رضایت جمهوری خواهان به نقاط گسترده علیه سیستم انتخاباتی ملت هستند زیرا دادگاه های ایالتی و فدرال چالش های قانونی مطرح شده توسط ترامپ و متحدانش را کنار می گذارند.

هنوز ، آنچه در سه شنبه و چهارشنبه در وین کانتی ، میشیگان اتفاق افتاد ، یادآور ناراحت کننده ای است که هنوز هم می تواند در اثر تلاش ملت برای تأیید نتیجه انتخابات 3 نوامبر ایجاد شود.

طبق گفته جوشوا داگلاس ، استاد حقوق دانشگاه کنتاکی ، سابقه ای برای تلاش گسترده تیم ترامپ در تأخیر یا تضعیف صدور گواهینامه وجود ندارد.

داگلاس گفت: “این پایان دموکراسی است ، همانطور که ما آن را می شناسیم.”

“این فقط چیزی نیست که اتفاق بیفتد.”

تأیید نتایج یک مرحله عادی و در عین حال مهم است پس از آنکه مقامات انتخابات محلی آرا tall را افزایش دادند ، مراحل کار را بررسی کردند ، برای اطمینان از شمارش صحیح آرا و بررسی اختلافات بررسی کردند. به طور معمول ، این گواهینامه توسط یک هیئت محلی انتخابات انجام می شود و سپس ، بعداً ، نتایج در سطح ایالت تأیید می شوند.

اما از آنجا که ترامپ از پذیرفتن بایدن امتناع ورزیده و ادعاهای دروغ پیروزی خود را ادامه می دهد ، این روند پیش پا افتاده اهمیت تازه ای می یابد.

در میان ایالت های مهم میدان نبرد ، شهرستانها در میشیگان ، نوادا و ویسکانسین همه مرحله اولیه تأیید نتایج را طی کرده اند. به جز شهرستان وین ، این روند تا حد زیادی روان بوده است. آریزونا ، پنسیلوانیا و جورجیا هنوز گواهینامه های محلی خود را به پایان نرسانده اند.

سپس همه نگاه ها به سمت صدور گواهینامه در سراسر کشور می رود.

در وین کانتی ، دو کانوایر جمهوری خواه ابتدا تصدیق آرا را متوقف کردند و از ترامپ برنده تعریف و تمجید شدند و پس از محکومیت گسترده مسیر خود را تغییر دادند. یک فرد آشنا به این موضوع گفت که ترامپ عصر سه شنبه پس از رأی گیری اصلاح شده برای ابراز قدردانی از حمایت از آنها ، با مروج ، مونیکا پالمر و ویلیام هارتمن تماس گرفت. سپس ، روز چهارشنبه ، پالمر و هارتمن مبایعه نامه ها را امضا كردند و گفتند كه آنها معتقدند رأی شهرستان “نباید تصدیق شود.”

زمان برای ترامپ کم است. در سراسر کشور ، بازشماری ها و چالش های دادگاه باید به پایان برسد و نتایج انتخابات باید تا 8 دسامبر تأیید شود. این آخرین مهلت قانون اساسی است که قبل از جلسه کالج انتخابات در هفته بعد برگزار می شود.

مت مورگان ، مشاور عمومی مبارزات انتخاباتی ترامپ ، هفته گذشته گفت که این مبارزات تلاش دارد گواهینامه ها را در ایالت های میدان جنگ متوقف کند تا زمانی که بتواند رسیدگی بهتری در مورد آرا vote و اینکه آیا حق بازشماری خودکار را دارد ، داشته باشد.

در حال حاضر ، ترامپ در دو ایالت ویسکانسین خواستار بازشماری آراست و جورجیا پس از بایدن با حاشیه ناچیز 0.3 درصدی حسابرسی دستی انجام می دهد ، اما قانون بازشماری اجباری در این ایالت وجود ندارد. اگر حاشیه کمتر از 0.5 درصد باشد ، قانون این گزینه را برای نامزد عقب افتاده فراهم می کند.

برخی در مدار رئیس جمهور جمهوری خواه ابراز امیدواری کرده اند که با تأخیر در صدور گواهینامه ، مجالس قانونگذاری ایالتی تحت کنترل حزب جمهوری اسلامی فرصتی برای انتخاب انتخاب کنندگان مختلف پیدا خواهند کرد ، یا پیروزی بایدن را لغو کنند یا آن را به مجلس بفرستند ، جایی که ترامپ تقریباً مطمئناً پیروز می شود.

اما بیشتر مشاوران رئیس جمهور آن تب را یک رویا می دانند. تیم ترامپ از زمان انتخابات حتی در انجام فعالیت های اساسی قانونی نیز ناتوان بوده است ، چه رسد به دستگاه های گسترده سیاسی و حقوقی مورد نیاز برای ترغیب قانونگذاران ایالت در تلاش برای تضعیف اراده رای دهندگان ایالت های خود.

پرونده های قضایی توسط متحدان ترامپ در میشیگان و نوادا برای جلوگیری از صدور گواهینامه تنظیم شده است. وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، استدلال کرد که صدور رای در پنسیلوانیا را متوقف کند ، این اولین باری است که پس از دهه ها در دادگاه بوده است.

و در همان روز ، حزب جمهوری خواه آریزونا از قاضی خواست تا ماریکوپا ، پرجمعیت ترین ایالت ، را از صدور گواهینامه منع کند تا زمانی که دادگاه در مورد دادخواست حزب به دنبال شمارش دستی جدید از آرا تصمیم گیری کند.

این حزب همچنین مقامات شهرستان را در ایالت تحت فشار قرار می دهد تا گواهینامه را به تأخیر بیندازد ، حتی اگر هیچ سندی در مورد س questionsالات مشروع در مورد شمارش آرا vote نشان داده است که بایدن برنده آریزونا باشد.

زک هنری ، سخنگوی آریزونا گفت: “این حزب نه تنها برای ناظران شهرستان بلکه برای هر کسی که مسئول تأیید و تبلیغ انتخابات است ، تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که به همه س questionsالات پاسخ داده شده است تا رای دهندگان به نتایج انتخابات اطمینان داشته باشند.” حزب جمهوری خواه

در حالی که بیشتر شهرستانهای آریزونا در حال تأیید مجوز هستند ، مقامات در Mohave County تصمیم گرفتند تا 23 نوامبر به تأخیر بیفتند ، به گفته آنها عدم اطمینان در مورد سرنوشت چالش های انتخاباتی در سراسر کشور است.

ران گولد ، ناظر شهرستان موهاو روز دوشنبه گفت: “در همه جا پرونده های قضایی وجود دارد و این بخشی از دلیل این است که من خیلی عجله ندارم که انتخابات را انجام دهم.”

قرار بود مسئولان در 159 شهرستان گرجستان نتایج خود را تا جمعه گذشته تأیید کنند. اما تعداد کمی هنوز با تأیید 5 میلیون رأی آرا ، گواهی تأیید کرده اند.

گابریل استرلینگ ، یک مقام ارشد دفتر دبیر خارجه جورجیا ، گفت: “آنها بیش از حد خسته شده اند و در تلاشند تا به همه چیز برسند.” “بعضی از اینها شهرستانهای کوچکتر و با منابع کمتری هستند و فقط افراد زیادی هستند که می توانند کارهای زیادی را انجام دهند.”

علاوه بر این ، چند کشور باید نتایج خود را پس از کشف آرا previously قبلا بدون شمارش در هنگام حسابرسی ، مجدداً تأیید کنند.

پس از تصویب شهرستان ها ، تمرکز بر عهده مقاماتی در سطح ایالت است که متهم به امضای ثبت نام در انتخابات هستند. این از نظر ایالت متفاوت است. به عنوان مثال ، یک هیئت دو حزبی در میشیگان انتخابات را تأیید می کند ، اما در جورجیا مسئولیت وزیر خارجه منتخب است ، که قبلاً با دعوت جمهوری خواهان دیگر برای استعفا روبرو شده است.

سخنگوی روز چهارشنبه گفت ، در نوادا ، وزیر خارجه باربارا سگاوسکه در صدور گواهینامه عمدتاً وزیر است ، اما او هنوز هم نامه های الکترونیکی زیادی را از او خواسته است که “نتایج انتخابات بالقوه تقلب” را تأیید نکند. وزارت دادگستری در حال بررسی یکی از پرونده های احتمالی کلاهبرداری در ایالت در مورد لیست رأی دهندگان بود ، اما یک تجزیه و تحلیل AP نشان داد که این پرونده آب زیادی ندارد.

در ایالت لوزرن پنسیلوانیا ، یک عضو هیئت رئیسه جمهوری خواه ، جویس دومبروسکی-گبهاردت ، گفت که وی بدون بررسی حداقل 10 درصد آرا ، برای انتخاب شهرستان تصدیق نخواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که برخی از رای دهندگان دو بار رای نیاورده اند.

ترامپ در این ایالت پیروز شد ، جایی که هیئت انتخابات از سه دموکرات و دو جمهوریخواه تشکیل شده است. پیتر اولت ، نماینده حزب دموکرات در هیئت مدیره گفت که شک ندارد بقیه اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه گواهی نامه را امضا می کنند.

فیلادلفیا همچنین برنامه هایی برای تایید نتایج روز دوشنبه داشت.

به گفته سوزان آلمیدا از پنسیلوانیا ، یک گروه دولتی خوب که به آموزش رأی دهندگان کمک می کند و کار انتخابات را در این ایالت نظارت می کند ، با توجه به بار کار شکننده مقامات انتخاباتی که در این سال همه گیر شده اند ، برخی تأخیرها ممکن است اتفاق بیفتد.

“تأخیر در صدور گواهینامه لزوماً به معنای وجود افراد مقدس نیست. گاهی اوقات گذراندن تمام مکانیک ها برای رسیدن به گواهینامه بیشتر طول می کشد. “آلمیدا گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.