جانی دپ از “Fantastic Beasts” خارج می شود: طرفداران “استانداردهای دوگانه” را صدا می زنند. خواستار حذف امبر هرد از “Aquaman 2” | اخبار فیلم انگلیسی

جانی دپ ، ستاره هالیوود ، اواخر عصر گذشته اعلام کرد که دیگر جادوگر تاریک ، گلرت گریندل والد را در حق نمایش ‘Fantastic Beasts’ به تصویر نمی کشد. خروج او از این فیلم چند روز پس از آن صورت گرفت که وی پرونده افترا را علیه یک روزنامه سرشناس انگلیسی از دست داد که در سال 2018 مقاله ای را منتشر کرد و ادعا کرد “همسر زن است”.

خبر خروج وی برای بسیاری از طرفداران که به خانه تولید Warner Bros انتقاد کرده اند به دلیل اجازه دادن به Amber Heard برای ادامه بازی در نقش Mera در “Aquaman 2” و “Justice League” Zack Snider ، شوک آور است. طرفداران با صدا زدن “استانداردهای دوگانه” شرکت تولید ، در شبکه های اجتماعی خواستار حذف آمبر از فیلم های آینده شدند.

یکی از طرفداران با استفاده از توییتر انتقاد شدید از حذف دپ از این نقش را پرسید ، “چرا WB نیز امبر را اخراج نکرده است؟!؟ استاندارد دوگانه!”

“بنابراین شما از شواهد صوتی می دانستید که امبر هرد اعتراف کرده است که جانی دپ را بدرفتاری کرده است ، اما او با وجود هیچ مدرک مشخصی مبنی بر سو abاستفاده از او ، از Aquaman 2 خارج نشده است. اما شما او را از FB3 حذف کردید. وای ، “دیگری در حالی که به مراحل اخیر دادگاه اشاره می کرد گفت.

دیگری گفت ، “از جانی دپ خواسته می شود که به عنوان گریندل والد استعفا دهد اما امبر هرد ، که دارای مدارک قابل توجهی است که نشان می دهد وی عامل سو abuse استفاده در خانه است ، هنوز در آکوامن است؟ آه ، دو استاندارد. ”

یکی از کاربران توییتر گفت: “این احساس کمی استاندارد دو برابر می کند ، با توجه به اینکه این مسئله بسیار ناموزون تر از آن بود که ما فکر می کردیم و امبر کاملاً نسبت به خود دپ بد دهن بود.”

از امضای دادخواست ها تا اطمینان از تحریم “Aquaman 2” در صورت عدم حذف این بازیگر ، در اینجا واکنش های عصبانی طرفداران در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

بازیگر “دزدان دریایی کارائیب” جمعه اواخر شب به اینستاگرام رفت و بیانیه ای را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که توسط برادران وارنر از حق انتخاب “جانوران خارق العاده” از او خواسته “استعفا” دهد.

“آرزو می کنم به شما اطلاع دهم که برادران وارنر از من در نقش گریندل والد در” جانوران خارق العاده “از من خواسته اند استعفا دهم و من به این درخواست احترام گذاشته و موافقت کرده ام.”

وی همچنین در ادامه از هواداران خود به دلیل “حمایت و وفاداری” در طول زمان آزمایش تشکر کرد و گفت ، “من می خواهم از همه کسانی که به من پشتیبانی و وفاداری خود را هدیه داده اند تشکر کنم. من از پیام های زیادی فروتن و متاثر شده ام از عشق و نگرانی ، به ویژه در چند روز گذشته. ”

این بازیگر 57 ساله سپس طرح خود را برای درخواست تجدید نظر در “قضاوت سورئال” در پرونده تأیید کرد.

“قضاوت سورئال دادگاه در انگلستان تغییری در مبارزه من برای گفتن حقیقت ایجاد نمی کند و من تأیید می کنم که قصد تجدیدنظر خواهی دارم. قاطعیت من همچنان پابرجاست و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات علیه من نادرست است. زندگی و حرفه من با این لحظه در زمان تعریف نمی شود ، “او نوشت.

استودیوی برادران وارنر نیز عزیمت دپ را تأیید کرد و اعلام کرد که قبل از افتتاح قسمت سوم در سینماها ، بازیگر جدیدی را برای نقش او انتخاب می کنند.

سخنگو در بیانیه ای گفت: “Fantastic Beasts 3″ در حال حاضر در مرحله تولید است و نقش Gellert Grindelwald دوباره بازی می شود. ”

علاوه بر خروج از دپ ، این استودیو همچنین نسخه بعدی را که قرار بود در نوامبر 2021 برنامه ریزی شود ، عقب انداخت. اکنون در تابستان 2022 منتشر خواهد شد.