جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، بار دیگر از نامزدی برای انتخاب مجدد در سال 2024 طعنه می‌زند

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، بار دیگر از نامزدی برای انتخاب مجدد در سال 2024 طعنه می‌زند

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا AP

واشنگتن، ایالات متحده: پرزیدنت جو بایدن روز دوشنبه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ظاهر شود و شبیه کسی باشد که برای انتخاب مجدد کارزار انتخاباتی می کند، اما یک بار دیگر تاکید کرد که چیزی برای اعلام رسمی ندارد.

این پیرمرد 80 ساله دموکرات همواره به این موضوع اشاره کرده است که ممکن است نامزد انتخابات شود در حالی که شروع مبارزات انتخاباتی پیش بینی شده خود را برای ماه ها به تاخیر انداخته است.

بایدن در طی مراسم تخم مرغ عید پاک کاخ سفید، یک جشن سرگرم کننده عید پاک با حضور صدها نفر، یک بار دیگر تقریباً اما نه کاملاً تأیید کرد.

بایدن در مصاحبه کوتاهی با وی گفت: «من اکنون قصد دارم کاندیداتوری کنم، اما هنوز آماده اعلام آن نیستیم. NBC News در چمن جنوبی، با همسرش جیل بایدن، بانوی اول.

بایدن خاطرنشان کرد که قصد دارد در تعداد زیادی تخم مرغ بیشتر شرکت کند، رویدادی سنتی که در آن کودکان برای فشار دادن تخم مرغ های رنگی روی چمن مسابقه می دهند. او تنها یک عید پاک دیگر در اولین دوره ریاست جمهوری خود پیش از انتخابات 2024 باقی مانده است.

او گفت: “من برای حداقل سه یا چهار رول تخم مرغ عید پاک برنامه ریزی می کنم.” “شاید پنج…، شاید شش، لعنتی – نمی دانم.”

اگر بیانیه بایدن فضای کمی برای تکان دادن باقی می گذاشت، جمعیت به سبک نامزد او این کار را نکرد.

بایدن اغلب به نظر راحت از تشریفات سخت ریاست جمهوری دور بوده است. او با در آغوش گرفتن کودکان و گرفتن تلفن های همراه از چندین نفر در جمعیت عید پاک برای سلفی، تصور خوبی از رئیس جمهور در حال آماده شدن برای کمپین انتخاباتی ایجاد کرد.

بایدن که در حال حاضر مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده است، در زمان تکمیل دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله خواهد بود.

امتناع او از اعلام رسمی تا کنون باعث شده است که هر گونه جایگزینی از حزب دموکرات بی سر و صدا در بال ها منتظر بماند. با این حال، اگر او اعلام کند، با چالش های جدی از جانب حزب خود مواجه نخواهد شد.

از طرف جمهوری خواهان، پیشتاز فعلی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق است که بایدن در سال 2020 او را شکست داد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام