جو بایدن از Neera Tanden به عنوان رئیس بودجه کاخ سفید نام می برد. 20 آمریکایی-هندی دیگر در تیم انتقال هستند

تندن ، 50 ساله ، اگر توسط سنا تأیید شود ، اولین زن رنگین پوست و اولین هندی-آمریکایی است که دفتر مدیریت و بودجه را رهبری می کند

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، به دلیل اعلام اعضای اصلی تیم اقتصادی خود ، نیرا تندن ، هندی-آمریکایی را به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه معرفی کرد.

تندن ، 50 ساله ، اگر توسط سنا تأیید شود ، اولین زن رنگین پوست و اولین هندی-آمریکایی خواهد بود که دفتر مدیریت و بودجه (OMB) را رهبری می کند.

مشاور سابق هیلاری کلینتون ، که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به ترامپ باخت ، با این وجود ، تاندن با انتقاد محافظه کاران و ترقی خواهان روبرو است که می تواند احتمال تأیید وی توسط سنا را به خطر بیندازد.

رئیس و مدیرعامل اتاق فکر متمایل به مرکز پیشرفت آمریكا (CAP) و مدیر عامل صندوق اقدام پیشرفت آمریكا ، حرفه تندن بر پیگیری سیاست هایی طراحی شده است كه برای حمایت از خانواده های كارگر ، رشد اقتصادی گسترده و مهار رشد نابرابری شایع

طبق هر روزنامه وال استریت، نامزدی وی بخشی از برنامه دولت بایدن برای ایجاد تیمی از مشاوران اقتصادی لیبرال و میانه رو است.

روی او نمایه توییتر، تندن خود را چنین توصیف می کند ، “رئیس @ amprog- مرکز پیشرفت آمریکایی ، لیبرال ، هندی آمریکایی ، فمینیست ، مادر ، همسر. به این ترتیب نیست.”

در زمان دولت ترامپ ، سمت رئیس بودجه توسط راسل ووتگ برگزار می شود ، وی پیش از این به عنوان معاون مدیر و سرپرست مدیر قبل از تأیید مدیر دفتر مدیریت و بودجه (OMB) در ژوئیه سال جاری فعالیت می کرد.

سمت رئیس بودجه:

OMB به رئیس جمهور ایالات متحده در نظارت بر اجرای چشم انداز وی در سراسر شعبه اجرایی خدمت می کند.

به طور خاص ، مأموریت OMB کمک به رئیس جمهور در تحقق اهداف سیاست ، بودجه ، مدیریت و نظارتی وی و انجام مسئولیت های قانونی آژانس است.

OMB با 530 پرسنل بزرگترین دفتر در دفتر اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده است. بودجه رئیس جمهور را به كنگره ارائه می دهد و سپس بر رعایت برنامه ها و سیاست ها نظارت می كند.

“یک روز افتخارآمیز دیگر برای هندی آمریکایی ها برای دیدن نامزدی نیرا تندن برای یک سمت در کابینه در دولت بعدی. این موقعیت در OMB یک نقش گسترده و دارای اختیارات گسترده برای مدیریت تریلیون دلار بودجه ایالات متحده است. اگر کسی هر گونه تردید در اینکه جامعه ما از نظر سیاسی وارد شده است ، این چرخه انتخابات به اندازه کافی اثبات است “، بنیانگذار هند دیاسپورا ، رانگاسوامی ، و یک خیرخواه برجسته و سرمایه دار خطرناک ، به PTI.

جو بایدن با اعلام اعضای اصلی تیم اقتصادی خود ، والی آدیمو را نیز به عنوان معاون وزیر دارایی معرفی کرد. سسیلیا روس به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی ؛ و جارد برنشتاین و هدر بوشی ، به عنوان اعضای شورای مشاوران اقتصادی. بایدن روز سه شنبه تیم خود را به طور رسمی معرفی می کند.

رئیس جمهور منتخب در حالیکه دموکرات ها تلاش کردند رئیس جمهور شکست خورده دونالد ترامپ را از کاخ سفید شرم آور کنند ، یک تیم انتقال 500 نفره شامل بیش از 20 هندی-آمریکایی را نام برد.

سایر اعضای هندی تبار تیم های بررسی آژانس (ART) عبارتند از:

1) ویوک مورتی، جراح سابق ایالات متحده ، در چندین دوره ART ، از جمله بهداشت و خدمات انسانی و امنیت داخلی حضور دارد. وی رئیس گروه ویژه ای در این گروه خواهد بود ویروس کرونا پاندمی با دیوید کسلر ، کمیسیونر سابق اداره غذا و دارو.

2) آرون مجومدار از دانشگاه استنفورد کالیفرنیا تیم رهبری گروه انرژی ART است.

جف ناوین ، یکی از بنیانگذاران و شرکای Boundary Stone Partners ، یک شرکت امور دولتی و ارتباطات دولتی مستقر در واشنگتن ، گفت: “اگر جو بایدن به دنبال یک متخصص فنی باهوش سیاسی باشد ، او باید پیشرو باشد.” .

3) دکتر رهول گوپتا، یک افسر سابق بهداشت ایالتی در ویرجینیا غربی ، انتقال از دفتر سیاست ملی کنترل دارو را رهبری می کند.

4) کیران اهوجا، یک وکیل و فعال آمریکایی که از سال 2015 تا 2017 به عنوان رئیس ستاد مدیر دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده خدمت می کرد ، به عنوان سرپرست تیم برای مدیریت پرسنل انتخاب شد.

5) پونیت تالوار ، دستیار سابق وزیر امور خارجه در امور سیاسی – نظامی در سالهای 2014-2014 مشاور عالی خاورمیانه ای باراک اوباما بود و نقشی اساسی در دیپلماسی پس از تولید توافق هسته ای ایران داشت. تالوار به وزارت امور خارجه ART منصوب شده است.

6) آرون ونكاترامان به دو ART ، وزارت بازرگانی و دفتر نمایندگی تجارت ایالات متحده نامگذاری شده است.

از دیگر سرشناسان آمریکایی هندی که به ART نامگذاری شده اند می توان به Pravina Raghavan ، Atman Trivedi برای وزارت بازرگانی و Shital Shah برای وزارت آموزش اشاره کرد. ر رامش و راما زکریا برای گروه انرژی ؛ Subhasri Ramanathan برای وزارت امنیت داخلی ؛ راج دی برای وزارت دادگستری ؛ و سیما ناندا و راج نایاک برای وزارت کار.

Reena Aggarwal و Satyam Khanna به عنوان تنظیم کننده های ART (Federal Reserve، Banking and Securities Regulator) معرفی شده اند. بهاویا لال برای ناسا ؛ Dilpreet Sidhu برای شورای امنیت ملی ، Divya Kumaraiah برای دفتر مدیریت و بودجه ؛ کومار چندران برای گروه کشاورزی ؛ و Aneesh Chopra به خدمات پستی ایالات متحده. تقریباً همه آنها داوطلب هستند.

هنگامی که مدیر GSA نتایج انتخابات را تشخیص داد ، اعضای ART مستقیماً با کارمندان آژانس های فدرال کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که دولت جدید بایدن-هریس قادر به دستیابی م effectivelyثر به اهداف سیاسی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور منتخب است.

تیم انتقال بایدن گفت که تیم های بررسی آژانس ساخته شده اند تا اطمینان حاصل کنند که آنها نه تنها ارزش ها و اولویت های دولت جدید را منعکس می کنند ، “بلکه نمایانگر تنوع دیدگاه های اساسی برای رسیدگی به فوری ترین و پیچیده ترین چالش های آمریکا است.”

با ورودی های آژانس ها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.