جو بایدن با رئیس سازمان ملل صحبت می کند ، در مورد لزوم تقویت مشارکت در مورد مسائل فوری جهانی بحث می کند

بایدن و آنتونیو گوترش در مورد ایجاد مقاومت در برابر چالش های بهداشت عمومی در آینده و مقابله با تهدید تغییرات آب و هوایی صحبت کردند

جو بایدن با رئیس سازمان ملل صحبت می کند ، در مورد لزوم تقویت مشارکت در مورد مسائل فوری جهانی بحث می کند

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده روز دوشنبه با آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد صحبت کرد ، در حالی که دو رهبر درباره لزوم تقویت مشارکت خود در مورد مسائل فوری جهانی از جمله جنگ صحبت کردند کووید -19 ، انتقال گفت.

آنها همچنین در مورد ایجاد مقاومت در برابر چالش های بهداشت عمومی در آینده ، مقابله با تهدید تغییرات آب و هوایی ، پرداختن به مسائل بشردوستانه ، پیشبرد توسعه پایدار ، حفظ صلح و امنیت ، حل منازعات و ارتقا peace دموکراسی و حقوق بشر صحبت کردند.

در بازخوانی فراخوان فراخوان ، رئیس جمهور منتخب همچنین به نگرانی عمیق خود در مورد افزایش خشونت در اتیوپی و خطر آن برای غیرنظامیان اشاره کرد.

بایدن همچنین با رئیس جمهور آرژانتین آلبرتو فرناندز صحبت کرد و متعهد شد که برای مهار کووید -19 همه گیری و پیشبرد امنیت بهداشت جهانی ، از جمله از طریق تقویت نهادهای نیم کره.

انتقال گفت: “او بر نیاز به همکاری نیمکره ای عمیق تر برای پیشرفت اقتصادی ، مبارزه با تغییرات آب و هوا ، تقویت دموکراسی و مدیریت جریان مهاجرت منطقه ای ،” از دیگر چالش های مشترک تأکید کرد.

رئیس جمهور منتخب همچنین به اهمیت معظم له پاپ فرانسیس برای مردم آرژانتین و آمریکای لاتین اعتراف کرد.

در یک تماس تلفنی جداگانه با رئیس جمهور کاراستا آلوارادو از کاستاریکا ، بایدن از رهبری آن کشور در زمینه حقوق بشر ، مهاجرت منطقه ای ، کووید -19 ، و تهدید تغییر آب و هوا.

وی ضمن تأکید بر نگرانی خود از مردم آمریکای مرکزی که می خواهند از طوفان های اخیر و چالش های مربوط به مهاجرت آب و هوا بازسازی شوند.

رئیس جمهور منتخب متعهد شد که همکاری ایالات متحده و کاستاریکا را بر اساس ارزشهای مشترک دموکراتیک تعمیق بخشد ، ضمن اینکه چشم انداز مشترکی را برای رفاه منطقه و م institutionsسسات نیمکره م effectiveثرتر پیش برد ، گفت.

بایدن در یک تماس تلفنی با رئیس جمهور کنیاتا از کنیا علاقه خود را برای ایجاد همکاری در طیف وسیعی از موضوعات ، از جمله مقابله با تهدید تغییر آب و هوا ، حمایت از پناهندگان و جوامع میزبان آنها و پرداختن به چالش های امنیت منطقه ای و بی ثباتی بیان کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.