جو بایدن بعید است بتواند تغییرات گسترده ای را در مراقبت های بهداشتی از طریق یک کنگره تقسیم شده منتقل کند

ترقی خواهانی که دستور کار مراقبت های بهداشتی حزب دموکرات را بر عهده دارند می گویند بایدن باید تا آنجا که می تواند برای تحویل تلاش کند ، حتی اگر جمهوری خواهان اکثریت مجلس سنا را به دست آورند.

واشنگتن: رئیس جمهور منتخب جو بایدن از طریق کنگره ای که کاملاً تقسیم شده باشد ، تغییرات گسترده ای در مراقبت های بهداشتی ایجاد نخواهد کرد ، اما منوی اقدامات باریک تری وجود دارد که وی می تواند انتخاب کند تا تفاوت محسوسی در استطاعت اقتصادی و پوشش میلیون ها نفر ایجاد کند.

با توجه به توازن قدرت در سنا در چند مسابقه جورجیا به دور دوم منتهی می شود و دموکرات ها کرسی های مجلس را از دست می دهند ، پیشنهادات بایدن برای گزینه بیمه سلامت عمومی و توانمند کردن مدیکر برای مذاکره در مورد قیمت داروهای تجویز شده دور از دسترس به نظر می رسد. این مبارزات سخت خواهد بود حتی اگر دموکرات ها کنگره را با آرا votes اضافی کنترل کنند.

اما علاقه دو جانبه در قانون داروهای تجویزی برای محدود کردن آنچه از گیرندگان Medicare با هزینه های بالا درخواست می شود و جلوگیری از افزایش قیمت به طور کلی وجود دارد. بایدن همچنین می تواند برای جلوگیری از صورتحساب های پزشکی غافلگیرانه از خط پایان ، از قانون حمایت کند.

علاوه بر این ، میلیون ها نفر از افرادی که از قبل تحت پوشش “یارانه ای” از طریق “اوباماکر” واجد شرایط شده اند ، هنوز بیمه نیستند. تلاش مصمم برای ثبت نام در آنها ممکن است تفاوتی ایجاد کند ، خصوصاً در یک بیماری همه گیر. و دقیقاً مانند دولت ترامپ ، انتظار می رود که بایدن با تهاجمی از قدرت قانونگذاری قوه مجریه برای رسیدگی به پوشش بیمه درمانی و هزینه های داروهای تجویز شده استفاده کند.

با کووید -19 در حال افزایش در سرتاسر کشور ، مهمترین اولویت بهداشتی بایدن این است که پاسخ دولت فدرال را شکل دهد. وی در سخنرانی پیروزی خود در روز شنبه ، متعهد شد “برای تغییر این همه گیری از هیچ تلاش و تعهدی فروگذار نخواهد کرد.” وی یک گروه ویژه برای گسترش “یک برنامه عملیاتی” تعیین کرد که می تواند در روز تحلیف عملی شود.

در مورد موضوعات گسترده تر سیاست های بهداشتی ، بایدن اعلام کرده است که وی به پلت فرم مبارزات انتخاباتی خود پایبند خواهد بود ، که خواستار تحت پوشش قرار دادن قانون مراقبت مقرون به صرفه با افزودن گزینه بیمه جدید عمومی با مدیکر و کاهش سن واجد شرایط بودن برای مدیکر ، پوشش کلیه آمریکایی ها است.

رئیس جمهور منتخب در اوایل این هفته گفت: “ما در حال تلاش برای سرعت بخشیدن به حمایت چشمگیر از مراقبت های بهداشتی ، تحت پوشش قرار دادن پوشش جهانی مردم و كاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، به سرعت با كنگره كار خواهیم كرد.”

ترقی خواهانی که دستور کار مراقبت های بهداشتی حزب دموکرات را بر عهده دارند می گویند بایدن باید تا آنجا که می تواند تلاش کند تا تحویل دهد ، مهم نیست که سناتور میچ مک کانل ، R-Ky ، رهبر اکثریت سنا باشد.

نماینده مجلس ، روخانا ، کالیفرنیا ، معاون اول مجمع پیشرو کنگره گفت: “من به هر چیزی که مراقبت های بهداشتی را برای مردم آمریکا بهبود بخشد رأی می دهم ، اما آنچه ما باید انجام دهیم این است که جسورانه و واضحانه به دنبال سیاست های مترقی باشیم.” .

خانا می گوید که دوست دارد رئیس جمهور بایدن در ملاC عام مک کانل را صدا کند. خانا گفت: “درست در ایالت اتحادیه ، او باید بگوید ،” یک نفر بالقوه مانع این کار می شود ، و آن میچ مک کانل است. “

جمهوری خواهان می گویند که این امر در دنیای واقعی بعید است.

آنها می گویند تنها راهی که دموکرات ها می توانند یک لایحه بزرگ مراقبت های بهداشتی را بدست آورند این است که ابتدا دو کرسی سنا در جورجیا را بدست آورند و سپس به یک روش بودجه خاص اعتماد کنند که به آنها اجازه می دهد با اکثریت آرا legislation قانونی قانون سنا را تصویب کنند. یا این که یا قوانین سنا را تغییر دهید تا لغو حق التدریس شود. هیچ یک از این کارها را با ضربه انگشتان نمی توان انجام داد.

Brendan Buck ، که به عنوان مشاور عالی رئیس مجلس سابق پاول رایان ، R-Wis ، خدمت می کرد ، گفت: “من احتمال اصلاحات گسترده مراقبت های بهداشتی در مقیاس گسترده را تقریباً صفر کردم.

لیست کارهای بایدن در مورد مراقبت های بهداشتی با استخدام های جدید و بازنویسی سیاست های دولت ترامپ آغاز می شود.

دموکرات ها دارای یک استعداد عمیق هستند که می تواند برای مشاغل برتر استفاده کند. از جمله مدعیان اصلی منشی بهداشت ، جراح سابق ویوک مورتی است که یکی از رئیسان بایدن است ویروس کرونا نیروی کار. وزیر بهداشت ایالت کارولینای شمالی ، دکتر مندی کوهن ، یکی دیگر از زاج های دولت اوباما ، نیز ارتقا می یابد.

پروژه بازنویسی شامل لغو مقررات و سیاست های اعمال شده توسط دولت ترامپ است که به ایالات متحده اجازه می دهد شرایط کار را برای گیرندگان Medicaid اعمال کنند ، از مراجعه کلینیک های تنظیم خانواده به زنان برای سقط جنین جلوگیری می کند ، بازاریابی بیمه درمانی استخوان های برهنه را آسان می کند و تغییرات دیگری ایجاد می کند .

اما بایدن همچنین می تواند از اختیارات دولت سازی دولت به طور پیشگیرانه استفاده کند. داروهای تجویزی یک حوزه است. دولت ترامپ نتوانست طرحی را برای اتکا به قیمت های پایین خارج از کشور برای محدود کردن آنچه که مدیکر برای برخی از داروها پرداخت می کند ، نهایی کند. این مفهومی است که دموکرات ها از آن پشتیبانی می کنند و بایدن می تواند بتواند آن را عملی کند.

به نظر نمی رسد در Capitol Hill مسیر مشخصی وجود داشته باشد.

انتظار می رود سناتور چاک گراسلی از آیووا ، یک مدافع جمهوری خواه برای جلوگیری از هزینه های داروهای تجویز شده ، در کنگره بعدی نقش جدیدی داشته باشد ، و تأثیر مستقیم آن کمتر بر روی موضوعات مراقبت های بهداشتی است.

عاملی که ممکن است به نفع بایدن باشد این است که بسیاری از جمهوری خواهان می خواهند موضوع مراقبت های بهداشتی را تغییر دهند. در طی یک دهه مبارزات حزب برای خنثی کردن قانون مراقبت مقرون به صرفه ، که باعث برجای گذاشتن ارکان اصلی قانون بهداشت باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق شده است ، خستگی در حالی که برخی از قسمت ها را از بین برده است ، شروع شده است.

باک گفت: “جمهوریخواهان اگرچه برای پذیرش ACA آماده نیستند ، اما در تلاش برای خلاص شدن از شر سر خود را به دیوار کوبیده اند.”

برایان بلیز ، مشاور سابق بهداشت و درمان کاخ سفید ترامپ ، می گوید که وی فکر می کند امکان داروهای تجویز شده وجود دارد.

بلیز گفت: “من فکر می کنم بایدن در این زمینه عملی خواهد بود.”

وی انتظار دارد که دولت بایدن با قدرت و با نگاه به قیمت های بین المللی ، سعی در اعمال محدودیت در هزینه های داروهای تجویز شده در ایالات متحده داشته باشد.

ویروس کرونا قانون امداد می تواند وسیله نقلیه اولیه برای برخی تغییرات گسترده در مراقبت های بهداشتی باشد.

کاتلین سبلیوس ، وزیر پیشین بهداشت و خدمات انسانی ، که نظارت بر فعالیت ACA در زمان اوباما را بر عهده داشت ، می گوید این مسئله همه یا هیچ چیز نیست.

“آیا همانقدر پیشرفت خواهد داشت که گویی ما پیروز بزرگ سنا بوده ایم؟” او پرسید.

ممکن است آن طور به نظر نرسد. “اما آیا او می تواند پیشرفت کند؟ من فکر می کنم او می تواند. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.