جو بایدن تصمیم گرفت فرمانده سابق عراق ، لوید آستین را به عنوان وزیر دفاع خود منصوب کند

آستین برای خدمت به معافیت از کنگره احتیاج دارد ، زیرا او فقط چهار سال از ارتش خارج شده است و قوانین ایالات متحده به هفت سال انتظار نیاز دارد

جو بایدن تصمیم گرفت فرمانده سابق عراق ، لوید آستین را به عنوان وزیر دفاع خود منصوب کند

تصویر پرونده ژنرال لوید آستین. توسط استفان کراولی © 2015 نیویورک تایمز

واشنگتن: بنا به گفته دو نفر از دانشمندان انتخاب ، جو بایدن رئیس جمهور منتخب ژنرال بازنشسته لوید ج آستین سوم ، فرمانده سابق تلاش های ارتش آمریکا در عراق را به عنوان وزیر دفاع بعدی معرفی خواهد کرد.

در صورت تأیید سنا ، آستین به عنوان اولین آفریقایی-آمریکایی به سرپرستی 1.3 میلیون سرباز فعال کشور و بوروکراسی عظیمی که پشتیبان آنها است ، تاریخ می گیرد.

آستین ، 67 ساله ، سالها در پنتاگون چهره مهیبی بود و تنها آمریکایی آفریقایی تبار است که با مسئولیت عراق ، افغانستان ، یمن ، سوریه – بیشتر مکانهایی که اتحادیه ایالات در حال جنگ است.

آستین به عنوان یک فرمانده قدرتمند میدان جنگ شناخته می شود اما به دلیل غرایز سیاسی کمتر شناخته شده است. او گاهی در جلسات کنگره ، از جمله جلسه ای در سال 2015 ، تصادف می کند ، هنگامی که تحت س underال آزمایشی تأیید می کند که برنامه 500 میلیون دلاری وزارت دفاع برای جمع آوری ارتش جنگجویان سوریه به جایی نرسیده است.

هنوز هم ، آستین ، که پس از 41 سال سربازی در سال 2016 به عنوان یک ژنرال چهار ستاره بازنشسته شد ، به ویژه در میان افسران سیاه پوستی که سقف شیشه ای را شکسته است ، به ویژه در میان افسران آفریقایی-آمریکایی و سربازان سربازی مورد احترام است. رده های بالای ارتش را عمدتاً قلمرو مردان سفیدپوست نگه داشته است.

اینکه آستین این سد را پشت سر گذاشت ، هم به لطف عقل او ، که به گفته همكاران پنتاگون بسیار خوب است ، و هم به مربیگری رئیس سابق ستاد مشترك ، دریاسالار مایك مولن ، كه وی را برای اداره ستاد فرماندهان مشترک انتخاب كرد ، دفتر.

اندکی پس از انتخابات ، آستین در یک جلسه آنلاین که بایدن با مقامات سابق امنیت ملی برگزار کرد ، شرکت کرد. انتخاب وی قبلاً توسط گزارش شده بود سیاسی.

مانند جیم ماتیس ، که اولین وزیر دفاع دونالد ترامپ رئیس جمهور بود ، آستین برای خدمت باید معافیت از کنگره دریافت کند ، زیرا او فقط چهار سال از ارتش خارج شده است و قوانین ایالات متحده نیاز به یک دوره انتظار هفت ساله بین وظیفه فعال و رئیس پنتاگون شدن.

هلن کوپر و جاناتان مارتین c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.