جو بایدن تیم مطبوعاتی ارشد تمام کاخ سفید را به رهبری مدیر ارتباطات کیت بدینگ فیلد انتخاب می کند

جن پساکی ، سخنگوی دیرینه دموکرات ها که از کهنه کاران دولت اوباما است ، دبیر مطبوعاتی بایدن خواهد بود

جو بایدن تیم مطبوعاتی ارشد تمام کاخ سفید را به رهبری مدیر ارتباطات کیت بدینگ فیلد انتخاب می کند

تصویر پرونده Jen Psaki ، که به عنوان دبیر مطبوعاتی جو بایدن معرفی شده است. AP

ویلمینگتون: رئیس جمهور منتخب جو بایدن یک تیم ارتباطی ارشد کاملاً زن در کاخ سفید خود خواهد داشت ، هدایت آن را مدیر ارتباطات انتخاباتی کیت بدینگ فیلد بر عهده دارد.

بدینگ فیلد به عنوان مدیر ارتباطات بایدن کاخ سفید فعالیت خواهد کرد و جن پسکی سخنگوی دیرینه دموکرات ها دبیر مطبوعاتی وی خواهد بود.

پساکی قبلاً با تیم بایدن کار کرده است و به عنوان یکی از سخنگویان اصلی انتقال است. Bedingfield و Psaki هر دو از جانبازان دولت اوباما هستند.

بایدن در بیانیه ای گفت: “برقراری ارتباط مستقیم و صادقانه با مردم آمریكا از مهمترین وظایف رئیس جمهور است و مسئولیت عظیم اتصال مردم آمریكا به كاخ سفید به این تیم سپرده خواهد شد.”

وی افزود: “این ارتباط گران خبره و باتجربه دیدگاه های متنوعی در کار آنها و تعهد مشترک برای بازسازی بهتر این کشور به ارمغان می آورند.”

کارین ژان پیر که معاون رئیس کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب بود ، به عنوان معاون اصلی دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور منتخب خدمت خواهد کرد. پیلی توبر که مدیر ارتباطات ائتلاف های کمپین بایدن بود ، معاون وی مدیر ارتباطات کاخ سفید خواهد بود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.