حالت تعطیلات WhatsApp: بنر جدیدی که در آخرین به روزرسانی بتا Android نشان داده شده است

برنامه پیام رسان فوری محبوب واتس اپ روی معرفی کار کرده است حالت تعطیلات برای مدت طولانی در حال حاضر ، در آخرین نسخه بتا این برنامه ، 2.20.206.2 ، جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی آینده نشان داده شده است ، ادعا می شود گزارش WABetaInfo.
طبق گزارش ، یک بنر جدید برای چت های بایگانی شده در این برنامه مشاهده شده است که گپ های بی صدا را در خود جای می دهد. گزارش ، ادعا می کند: “چت های دارای پیام جدید به لیست چت اصلی بر نمی گردند”.

در حال حاضر ، هنگامی که یک کاربر WhatsApp چت را بایگانی می کند ، با دریافت پیامی در آن چت ، به طور خودکار به صفحه اصلی چت باز می گردد. با این حال ، گفته می شود که با حالت عملکرد ، این چت ها بایگانی می شوند حتی با پیام های جدیدی که در چت رد و بدل می شوند.
WABetaInfo – پلتفرم آنلاین که تغییرات و ویژگی های آینده را ردیابی می کند – هیچ تاریخ موقت برای راه اندازی ویژگی را فاش نکرده است ، اما ادعا می کند که با توجه به اینکه “آنها بنر ارائه را اجرا می کنند” طول نمی کشد.
شایعات درباره واتس اپ مبنی بر ارائه “حالت تعطیلات” از سال 2018 وجود دارد. در ژوئیه سال 2020 ، ادعا شد که این ویژگی قفل شده است ، اما در ماه سپتامبر ظاهرا دوباره در دست توسعه بود.