حدود 2000 کارمند آمازون در اعتراض به کاهش مشاغل و قوانین کار از دفتر کار را ترک کردند

حدود 2000 کارمند آمازون در اعتراض به کاهش مشاغل و قوانین کار از دفتر کار را ترک کردند

حدود 2000 کارمند آمازون از سراسر جهان در اعتراض به اخراج‌های اخیر که منجر به اخراج 27000 کارمند شد، تصمیم گرفتند کار خود را ترک کنند. کارمندان همچنین به قوانین جدید کار از دفتر اعمال شده توسط مدیر عامل اندی جاسی اعتراض دارند.

به نظر می رسد کارمندان آمازون از وظایف مختلفی که این شرکت تحمیل می کند، کاملا ناراضی هستند. در ماه‌های اخیر، این غول تجارت الکترونیک هزاران کارگر را اخراج کرده و سیاست‌های خود را در مورد کار از دفتر تغییر داده است که تأثیر منفی بر بسیاری از کارمندان گذاشته و باعث ناامیدی شده است.

در نتیجه، 1816 کارمند قصد دارند امروز در مقابل ساختمان آمازون Spheres در سیاتل اعتراضی برگزار کنند. این تعداد ممکن است به 2000 افزایش یابد زیرا کارگران بیشتری تشویق می شوند که به عضویت درآیند.

پیاده روی در سطح جهانی انجام می شود
به گفته کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوا (AECJ) و رهبران جامعه حمایت از راه دور آمازون، «تعطیلی تایید شد! تقریباً 1816 کارمند در سرتاسر جهان قبلاً تعهد داده اند که در آن شرکت کنند که 873 نفر از آنها در سیاتل مستقر هستند. ما از شما دعوت می کنیم که به 1816 نفر از همکاران ما (و تعداد زیادی از همکارانمان) بپیوندید.

مقالات مرتبط

فنی

صنعت فناوری تاکنون بیش از 2 میلیون کارگر را در سال 2023 اخراج کرده است. با این حال، بدترین وضعیت هنوز در راه است.

فنی

چهار کودک، از جمله نوزاد، 17 روز پس از سقوط هواپیما در جنگل آمازون زنده پیدا شدند

کارمندان معترض خواستار صدایی در فرآیند تصمیم گیری شرکت هستند، به ویژه آنهایی که مستقیماً بر آنها تأثیر می گذارد. تمرکز اصلی نگرانی آنها دستور اخیر آمازون در مورد بازگشت به دفتر است که اوایل ماه جاری اجرا شد.

آنها افزودند: “کارکنان باید در تصمیماتی که بر زندگی ما تاثیر می گذارد، نظر داشته باشند، مانند دستور بازگشت به کار و اینکه چگونه کار ما به تسریع بحران آب و هوا کمک می کند.”

اعتراض بر سر سیاست های کار از دفتر و اخراج
اندی جاسی، مدیرعامل آمازون اخیراً در نامه ای به سهامداران اعلام کرد که کارمندان موظفند سه روز در هفته به دفتر مراجعه کنند، زیرا معتقد است افراد در یک محیط اداری فیزیکی بهتر یاد می گیرند و عملکرد بهتری دارند. او همچنین معتقد است که نوآوری زمانی رشد می کند که کارکنان شخصاً با هم کار کنند.

یکی از سخنگویان شرکت به اشتراک گذاشت: «ما از نتایج مثبتی که در ماه اول از بازگشت کارمندان بیشتر به دفتر دیده‌ایم خرسندیم. احساس انرژی، همکاری و ارتباطات بیشتری وجود دارد و ما بازخورد مثبتی از بسیاری از کارمندان و مشاغل همسایه دریافت کرده‌ایم.”

این سخنگوی همچنین افزود: “ما درک می کنیم که انتقال دوباره به دفتر زمان می برد و تیم های متعددی داریم که سخت کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که کارمندان خود به خوبی تنظیم می شوند.”

در مورد اعتراض آمازون به GeekWire گفت که آنها همیشه به حرف کارمندان خود گوش می دهند و به این کار ادامه خواهند داد.

کارمندانی که از اخراج‌ها آسیب دیده‌اند می‌گویند آمازون در مسیر اشتباهی حرکت می‌کند
در واکنش به این وضعیت، کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوا و حمایت از راه دور آمازون در بیانیه ای بیان کردند: «این اعتراض بازتاب حرکت آمازون در مسیر اشتباه و از دست دادن اعتماد کارمندان خود است. ما بهترین چیز را برای آمازون می خواهیم. تفکر بلندمدت و صدای کارکنان جزئی جدایی ناپذیر از فرهنگ روز اول است که به موفقیت آمازون کمک کرده است، و هدف ما احیای مجدد این فرهنگ است.

شایان ذکر است که آمازون اخیراً 9000 کارمند دیگر را پس از کنار گذاشتن حدود 18000 نفر در اوایل سال جاری اخراج کرد. اخراج ها بخش های مختلفی از جمله تبلیغات، منابع انسانی، واحدهای توییچ و رایانش ابری را تحت تاثیر قرار داد. آمازون این اخراج ها را به استخدام بیش از حد و شرایط نامطمئن اقتصادی نسبت داد. در مجموع، اگر هر دو دور اخراج را با هم ترکیب کنیم، اکنون شرکت 27000 کارمند خود را اخراج کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام