حسنه، نخست‌وزیر بنگلادش، بمب می‌اندازد و می‌گوید که ایالات متحده در تلاش برای سرنگونی دولت او است

شیخ حسینه، نخست وزیر بنگلادش، بمبی را پرتاب می کند و می گوید که ایالات متحده در تلاش برای سرنگونی دولت او است

نخست وزیر شیخ حسینه

دهلی نوشیخ حسینه، نخست وزیر بنگلادش گفت: ایالات متحده هنجارهای دموکراتیک خود را فراتر از اقیانوس اطلس اجرا نمی کند.

بر اساس گزارشی در bdnews24, حسینه گفت: «آیا وقتی صحبت از دموکراسی به میان می‌آید، تعریف دموکراسی تغییر می‌کند؟ [countries on the other side of the Atlantic]? چرا از یک دیکتاتور نظامی حمایت می کنید؟ من این سؤال را قبلاً مطرح کردم و دوباره آن را مطرح می کنم.»

او گفت که ایالات متحده در مورد دموکراسی در بنگلادش با تشویق احزاب مخالف سخنرانی می کند. آنها در مورد دموکراسی و حقوق بشر به ما سخنرانی می کنند. وضعیت کشورشان چگونه است؟»

این گزارش می افزاید: «این قدرت را دارد که دولت را در هر کشوری سرنگون کند و به ویژه کشورهای مسلمان دوران سختی را تجربه می کنند».

آنها در تلاشند تا دموکراسی را از بین ببرند و حکومتی را معرفی کنند که موجودیت دموکراتیک نداشته باشد. این یک اقدام غیر دموکراتیک خواهد بود. برخی از روشنفکران ما که با فروش عقل خود زندگی می کنند، فقط به لیسیدن چکمه های آن ها ادامه می دهند. [corrupt people] فقط برای کمی پول.»

شیخ حسینه به BNP ضربه می زند

حسینا، همچنین رئیس اتحادیه عوامی، گفت که دولت موقت در آن زمان مجبور به برگزاری انتخاباتی (در سال 2008) شده بود که در آن حزب ملی‌گرای بنگلادش (BNP) تنها 30 کرسی از 300 کرسی را به دست آورد در حالی که ائتلاف بزرگ تحت رهبری حزب او بقیه کرسی‌ها را به دست آورد. آنهایی که

آنها تنها 30 کرسی (در انتخابات 2008) به دست آوردند و چگونه بیشتر خواهند شد؟ ما با کار از مردم حمایت کرده ایم و این تقصیر ما نیست. ما به کار برای رفاه مردم ادامه خواهیم داد.»

او در ادامه انتخابات گفت که دولت او از سال 2009 تا به امروز از طریق اختیار مردم و پس از روند دموکراتیک در قدرت بوده است.

آنها در تلاشند تا دموکراسی را از بین ببرند و دولتی را معرفی کنند که دموکراتیک عمل نکند. این یک اقدام غیر دموکراتیک خواهد بود. برخی از روشنفکران ما که با فروش عقل خود زندگی می کنند، همچنان چکمه های آن ها را می لیسند. [corrupt people] برای کمی پول،” حسینه گفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام