خرگ رئیس کنگره می گوید: مردم تصمیم گرفته اند دولت مترقی و رفاه محور را انتخاب کنند.

خارگه رئیس کنگره می گوید: نظرسنجی کارناتاکا 2023: مردم تصمیم گرفته اند دولت مترقی و رفاه محور را انتخاب کنند.

رئیس کنگره ملیکارجون خارگ

رئیس کنگره Mallikarjun Kharge گفت که مردم کارناتاکا تصمیم گرفته اند یک دولت مترقی، شفاف و رفاه محور را انتخاب کنند. اظهارات وی در حالی بیان شد که رای گیری برای 224 مجلس با 2615 نامزد در جریان است.

خارگ در توییتر از رای دهندگان خواست تا برای آینده ای بهتر برای کارناتاکا در روند دموکراتیک شرکت کنند.

او گفت: «مردم کارناتاکا تصمیم گرفته اند یک دولت مترقی، شفاف و رفاه محور را انتخاب کنند. امروز زمان رای دادن به تعداد زیاد فرا رسیده است. ما از رای دهندگانی که برای اولین بار برای آینده ای بهتر در این روند دموکراتیک شرکت می کنند استقبال می کنیم.»

در همین حال، پریانکا گاندی، رهبر کنگره نیز از رای دهندگان خواست تا از حق امتیاز خود استفاده کنند. با شروع رای گیری برای انتخابات مجلس، من از همه خواهران و برادرانم در کارناتاکا می خواهم که به آنجا رفته و برای تغییر رای دهند.

به‌روزرسانی‌های زنده انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 را اینجا ببینید

باسورج بومایی، رئیس وزیر پس از رای دادن گفت: “من رای دادم و وظیفه خود را در قبال دموکراسی انجام دادم. رای دادن در حوزه انتخابیه من یک امتیاز است. من با اختلاف رکورد پیروز خواهم شد. مردم کارناتاکا به توسعه مثبت رای خواهند داد و BJP اکثریت راحت را به دست خواهد آورد.

تعداد کل 4248028 رای دهنده جدید برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

حدود 5.3 کرور رای دهنده عمومی قرار است امروز در 58545 شعبه رای گیری در 37777 نقطه رای خود را به صندوق بیندازند. از این تعداد 11,71,558 رای دهنده جوان و 12,15,920 رای دهنده 80+ شهروند ارشد هستند.

برخی از حوزه های انتخابیه کلیدی که در نظرسنجی ها نقش مهمی خواهند داشت عبارتند از وارونا، کانکاپورا، شیگاون، هوبلی-دارواد، چاناپاتنا، شیکاریپورا، چیتاپور، راماناگارا و چیکماگالور.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.