خرید کرم لایه بردار

وجود سلولهای مرده روی پوست باعث کدری و بسته شدن منافذ پوست میشود و امکان تنفس را از پوست شما میگیرد. این کرم لایه بردار ، سموم و آلاینده ها را از روی پوست می زداید. برای اینکه بتوانید به چرخه احیای پوست خود کمک بگیرید ، میتوانید از انواع کرمهای لایه بردار استفاده کنید.

اگر در شناسایی نوع پوست خود خیلی تبحر ندارید در ادامه ویژگیهای هر پوست را بررسی میکنیم که باتوجه به آنها بتوانید انواع پوست را شناسایی کنید. در ادامه سعی میکنیم راهنمای کاملی را برای خرید بهترین کرم لایه بردار به شما ارائه میکنیم. در ادامه به بررسی تفاوت این کرمها کرم لایه بردار ضد جوش خواهیم پرداخت. در دوره جوانی پوست میتواند به خوبی فرصت ترمیم داشته باشد ، اما این روند در زمان پیری کندتر خواهد شد. اما کار اصلی یک کرم جوان کننده، روشن و شفاف کردن پوست، و ترمیم سریع آن است. پوست چرب : سطح پوست چرب بسیار براق است و منافذ پوستی به خوبی دیده میشود.

انتخاب یک کرم لایه بردار خوب میتواند در این زمینه به شما کمک کرده و پوستی شاداب را برای شما به ارمغان آورد. وجود ۲ درصد لاکتیک اسید باعث افزایش سطح آبرسانی پوست شده و ۵ درصد از آن پوستتان را لایهبرداری میکند؛ پس محصولات مراقبت از پوستی که ادعای لایهبرداری دارند، معمولاً حدود چیزی بین ۵ الی ۱۰ درصد لاکتیک اسید دارند. در محصولات مراقبت از پوست، اسید سیتریک را با ویتامین C اشتباه میگیرند چون ترکیبات متفاوتی هستند. اما یک کرم ضد چروک قوی، در رفع چین و چروکهای بسیار موثر بوده و پوست را لیفت میکند. کرم دور چشم و کرم ضد چروک مای ، برای رفع چین و چروک صورت و ناحیه حساس اطراف چشم فرموله و تولید شدهاند.

برندهای بسیار زیادی در تولید این نوع کرمها فعالیت دارند که بهتر است برای خرید مطمئن ابتدا آنها را شناسایی کنید. این کرم حاوی ترکیبات مغذی و رطوبت رسان قوی است با تنظیم PH پوست ، نرمی و لطافت را به پوست باز می گرداند. دقت کنید نوع پوست شما روی اثراتی که کرم میتواند داشته باشد ، بسیار موثر است پس قبل از خرید حتما نوع پوست خود را شناسایی کنید. مندلیک اسید از بادام گرفته میشود، بنابراین اگر به آجیل حساسیت دارید، بهتر است از کرمهای آلفاهیدروکسی اسید متفاوتی استفاده کنید.