خلبان می گوید در مورد خواسته های خود از دولت گهلوت سازش نمی کند

کشمکش راجستان: خلبان می گوید در مورد خواسته های خود از دولت Gehlot سازش نمی کند

Pilot در 11 مه یک یاترا را در اعتراض به عدم اقدام دولت راجستان در موارد ادعایی فساد در طول دولت قبلی BJP به رهبری Vasundhara Raje در ایالت آغاز کرد.

چند روز پس از اینکه رهبری کنگره پیش بینی کرد که درگیری رهبری در واحد راجستان آن متوقف شده است، ساچین پیلوت روز چهارشنبه به صراحت اعلام کرد که از خواسته های خود از دولت آشوک گهلوت تسلیم نخواهد شد.

رهبر مخالف کنگره در بازدید از حوزه انتخابیه خود در مجلس تونک اظهار داشت که این آخرین روز قبل از پایان آنچه به عنوان اولتیماتوم به Gehlot تلقی می شد، بود.

او به خبرنگاران گفت، بگذارید ببینیم فردا چه می شود.

اختلاف بین وزیر ارشد و معاون سابقش چند هفته پیش با برگزاری یک اقدام روزه‌دار یک روزه توسط پیلوت از سوی دولت ایالتی علیه فساد در دوره قبلی BJP در ایالت تشدید شد.

و در حالی که بعداً به راهپیمایی پنج روزه خود پایان داد، گفت که این و دو خواسته دیگرش باید تا پایان ماه جاری برآورده شود وگرنه یک تظاهرات سراسری راه اندازی خواهد کرد.

Gehlot، Pilot برای مبارزه با BJP: کنگره با یکدیگر همکاری خواهند کرد

مالیکارجون خارگ، رئیس کنگره و راهول گاندی، رئیس سابق حزب، روز دوشنبه با دو رهبر راجستان دیدار کردند. این حزب گفت که هر دو توافق کرده اند که در انتخابات آتی مجلس علیه BJP به طور متحد کار کنند.

اما در تونک، خلبان نشان داد که به جایگاه خود پایبند است.

“من می خواهم دوباره بگویم که موضوعاتی که من مطرح کرده بودم، به ویژه موضوع فساد… فساد و غارت گسترده در قانون قبلی BJP… باید در مورد آنها اقدام شود.

پایلوت با اشاره به لغو امتحانات مشاغل دولتی پس از افشای کاغذ، گفت: تا جایی که به عدالت برای جوانان مربوط می شود، فکر می کنم هیچ گونه مصالحه ای در آن وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه این آخرین روز ماه است، گفت: «من در 15 می گفته بودم که دولت ایالتی باید در مورد مسائل فساد توسط دولت BJP و جوانان اقدام کند.
خلبان گفت که منتظر اقدام دولت گهلوت است.

مذاکرات روز گذشته در دهلی انجام شد. آنها (رهبری) گفتند که مسئولیت اقدام بر عهده دولت ایالتی است. او گفت پس ببینیم فردا چه می شود.

کنگره روز دوشنبه به دنبال این بود که پیش بینی کند که اکنون همه چیز با واحد راجستان خود خوب است، جایی که دو رهبر از زمان روی کار آمدن دولت حزب بر سر رهبری با هم درگیر هستند.

پیشنهادهایی وجود داشت مبنی بر اینکه حزب فرمولی را برای رهبران ایالتی ایجاد کرده است تا با هم همکاری کنند و به طور متحد با انتخابات مجلس پایان سال مبارزه کنند.

پایلوت گفت که پر کردن پست های خالی در کمیسیون خدمات عمومی راجستان (RPSC) برای عملکرد بهتر آن ضروری است.

او گفت که جوانانی که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند در حالی که خود را برای امتحانات رقابتی آماده می کنند، با لو رفتن اوراق رنج می برند. وی افزود: بنابراین متقاضیان باید در چنین شرایطی غرامت مالی دریافت کنند.

وی با اشاره به پیروزی کنگره در انتخابات مجلس کارناتاکا گفت که BJP شکست خورد زیرا بارها مردم را فریب داد.

آنها در مورد موتورهای دوگانه صحبت می کنند. اما اکنون آن موتورها شروع به توقیف کرده اند. BJP از قیاس دو موتور استفاده می کند تا ادعا کند که وقتی حزب در قدرت باشد، هم در ایالت و هم در مرکز، توسعه وجود دارد.

خلبان گفت که رژیم BJP در کارناتاکا فاسد است و کنگره آن را متهم کرده است که یک دولت کمیسیون 40 درصد است. او مدعی شد که مردم با این موضوع موافقت کردند و به کنگره رای دادند.

خلبان در حین پایان دادن به “جان سنقرش یاترا” پنج روزه خود در جیپور، سه خواسته را مطرح کرد: تشکیل مجدد کمیسیون خدمات عمومی راجستان (RPSC)، غرامت به جوانان آسیب دیده از نشت اوراق امتحانی، و تحقیقات سطح بالا در مورد اتهامات. فساد علیه دولت قبلی واسونهارا راجه.

با ورودی های PTI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام