دادگاه فدرال دادخواست انتخاباتی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد ، گفت: “رای دادن ناعادلانه به این کار باعث نمی شود”

وکلای رئیس جمهور ایالات متحده متعهد شده اند که علی رغم ارزیابی دادگاه تجدیدنظر فدرال مبنی بر اینکه “ادعاهای این کمپین هیچ گونه شایستگی” ندارند ، به دادگاه عالی متوسل می شوند

فیلادلفیا: تیم حقوقی رئیس جمهور دونالد ترامپ روز جمعه در دادگاه متحمل یک شکست دیگر شد زیرا دادگاه تجدیدنظر فدرال در فیلادلفیا آخرین تلاش مبارزات انتخاباتی را برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات این ایالت کاملاً رد کرد.

وکلای ترامپ متعهد شدند که علی رغم ارزیابی قضات مبنی بر اینکه “ادعاهای این کمپین هیچ شایستگی ندارد” به دیوان عالی کشور مراجعه کنند.

“انتخابات آزاد و عادلانه ، مایه حیات دموکراسی ماست. اتهامات غیرمنصفانه بودن جدی است. اما نامناسب خواندن انتخابات باعث نمی شود که چنین اتفاقی بیفتد. اتهامات نیاز به ادعاهای خاص و اثبات آن دارد. ما هیچکدام را اینجا نداریم” ترامپ منصوب ، برای هیئت سه قاضی نوشت ، همه توسط روسای جمهور جمهوری تعیین شده اند.

این پرونده هفته گذشته در دادگاه بدوی توسط رودی جولیانی ، وکیل ترامپ ، مورد بحث قرار گرفت و وی طی پنج ساعت استدلال شفاهی اصرار داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 با تقلب گسترده در پنسیلوانیا روبرو شده است. با این حال ، جولیانی نتوانست هیچ مدرک ملموسی درمورد آن ارائه دهد.

قاضی منطقه ای آمریكا ، متیو بران ، یكی دیگر از جمهوری خواهان گفته بود كه شكایت پر از خطای مبارزات انتخاباتی ، “مانند هیولای فرانكشتاین ، به طور ناخواسته ای به هم چسبیده شده است” و جولیانی را برای دومین بار از حق اصلاح آن محروم كرد.

سومین دادگاه تجدیدنظر مدار ایالات متحده هرگونه اصلاح را “بی فایده” خواند. قاضی ارشد D. بروکس اسمیت و قاضی مایکل چاگارس با بیباس ، استاد سابق حقوق دانشگاه پنسیلوانیا در هیئت مدیره بودند. خواهر ترامپ ، قاضی مریانه ترامپ باری ، 20 سال در دادگاه نشست و در سال 2019 بازنشسته شد.

“رأی دهندگان ، نه وكلا ، رئیس جمهور را انتخاب می كنند. رأی گیری ، نه جلسه مختصر ، در مورد انتخابات تصمیم می گیرند” ، بیباس در نظر ، كه همچنین درخواست مبارزات انتخاباتی برای جلوگیری از تأیید نتایج دولت از سوی ایالت را رد كرد ، گفت: خواسته ای كه وی “نفس گیر” خواند.

در واقع ، مقامات پنسیلوانیا روز سه شنبه اعلام کرده بودند که شمارش آرا for خود را برای رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، که ترامپ را با بیش از 80،000 رأی در این ایالت شکست داد ، تصدیق کرده اند. در سطح ملی ، بایدن و همسر نامزد وی ، كامالا هریس ، نزدیك به 80 میلیون رای به دست آورد كه در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ركوردی است.

ترامپ گفته است كه امیدوار است دادگاه عالی همانند سال 2000 ، زمانی كه تصمیم خود برای جلوگیری از شمارش مجدد آرا در فلوریدا ، انتخابات را به جورج دبلیو بوش ، جمهوری خواه داد ، در مسابقه مداخله كند. در 5 نوامبر ، با ادامه شمارش آرا ، ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: “دادگاه عالی ایالات متحده باید تصمیم بگیرد!”

از آن زمان ، ترامپ و جایگزین هایش به دلیل نقص در انتخابات حمله کرده و پرونده های قضایی زیادی را برای تلاش برای جلوگیری از نتایج در 6 ایالت میدان جنگ تشکیل داده اند. اما آنها همدردی کمی از قضات پیدا کرده اند ، تقریباً همه آنها شکایات خود را در مورد امنیت رای گیری های پستی ، که میلیون ها نفر در طول رای گیری از خانه برای آنها رای می دادند ، رد کردند. کووید -19 پاندمی.

ترامپ شاید امیدوار باشد که دادگاه عالی ای که وی به هدایت اکثریت 6-3 محافظه کار کمک کرده است ، نسبت به درخواست های او بازتر باشد ، خصوصاً از آنجایی که دادگاه عالی تصمیم پنسیلوانیا را برای پذیرش برگه های رای گیری از طریق پست الکترونیکی تا 6 نوامبر با تنها رای گیری 4-4 ماه گذشته تأیید کرد . از آن زمان ، نامزد ترامپ ، ایمی کونی بارت ، به دادگاه پیوست.

وکیل ترامپ ، جنا الیس پس از صدور حکم روز جمعه در توییتی نوشت: “ماشین آلات قضایی فعال در پنسیلوانیا همچنان به پوشاندن ادعاهای کلاهبرداری گسترده ادامه می دهد.” “به SCOTUS!”

دادگاه تجدید نظر گفت ، در مورد پرونده مورد نظر ، مبارزات انتخاباتی ترامپ خواستار عدم حق رای 6.8 میلیون رأی دهنده ایالت یا حداقل “انتخاب گیلاس” 1.5 میلیون رأی دهنده از طریق پست در فیلادلفیا ، پیتسبورگ و سایر مناطق با گرایش به دموکرات ها شد.

بران ، یکی از اعضای انجمن محافظه کار فدرالیست ، در حکم شدید خود در 21 نوامبر نوشت: “ممکن است انتظار داشته باشد که هنگام جستجوی چنین نتیجه شگفت انگیزی ، یک شاکی کاملاً مجهز به استدلال های قانونی قانع کننده و اثبات واقعی فساد گسترده شود.” “این اتفاق نیفتاده است”.

یک چالش جداگانه جمهوری خواهان که این هفته به دادگاه عالی پنسیلوانیا رسید ، تلاش می کند ایالت را از تأیید بیشتر هر نژادی در رأی گیری متوقف کند. دولت فرماندار دموکرات تام ولف با این تلاش مبارزه می کند و می گوید که این امر مانع نشستن نمایندگان مجلس قانونگذاری و کنگره در ایالت در هفته های آینده خواهد شد.

روز پنجشنبه ، ترامپ گفت که انتخابات 3 نوامبر هنوز به پایان نرسیده است. با این حال وی برای اولین بار گفت که اگر کالج انتخابات برد بیدن را رسمی کند کاخ سفید را در 20 ژانویه ترک خواهد کرد.

ترامپ در کاخ سفید با گرفتن س questionsال از خبرنگاران برای اولین بار از روز انتخابات گفت: “مطمئناً خواهم کرد. اما شما این را می دانید.”

در روز جمعه توییتر ، وی همچنان به حمله بی اساس به دیترویت ، آتلانتا و دیگر شهرهای دموکرات با جمعیت سیاه پوستان به عنوان منبع “تقلب گسترده رای دهندگان” ادامه داد. و او بدون مدرک ادعا کرد که یک ناظر نظرسنجی در پنسیلوانیا درایوهای حافظه رایانه ای را کشف کرده است که “به بایدن 50 هزار رأی می دهد”.

همه 50 ایالت باید نتایج خود را قبل از جلسه کالج انتخابات در 14 دسامبر تأیید کنند و هرگونه چالش برای نتایج باید تا 8 دسامبر حل شود. بایدن هم با اختلاف زیاد آرا کالج انتخاباتی و هم رأی مردم را به دست آورد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.