دادگاه پاکستان جریمه سنگینی را برای شرکت چینی به دلیل نقض قرارداد تعیین کرد

دادگاه پاکستان جریمه سنگینی را برای شرکت چینی به دلیل نقض قرارداد تعیین کرد

به منظور صرفه جویی در زمان و به دست آوردن یک شروع ضروری، CNPC و کسب و کار محلی در پاکستان قراردادی را برای تجارت محلی منعقد کرده بودند تا به CNPC در به دست آوردن خدمات حفاری در ازای دریافت کمیسیون برای هر شغل کمک کنند.

اسلام آباد: یک دادگاه مدنی در پاکستان شرکت نفت چینی “شرکت ملی نفت چین” را به اتهام نقض قرارداد خود با یک شرکت محلی، 2.48 میلیون دلار جریمه کرد.

طبق گزارش روزنامه داون، دادگاه پاکستان 2.48 میلیون دلار جریمه برای شرکت نفت چینی National Petroleum Corporation به اتهام نقض قرارداد خود با Petroleum Exploration (Private) Limited مجازات کرد.

CNPC در سال 2001 وارد پاکستان شد تا خدمات حفاری و دکل را به مشاغل اکتشاف و تولید ارائه دهد. پاکستان هجوم قابل توجهی از تجارت بین المللی را در طول ده سال اول قرن بیست و یکم تجربه کرد و به عنوان دارای پتانسیل عظیمی برای شرکت های اکتشاف و تولید تلقی می شد.

با این حال، رقابت بیشتر ناشی از هجوم بزرگ شرکا است و CNPC ایجاد و رشد تجارت با چنین شرکت‌های رقیب خارج از کشور را چالش برانگیز می‌داند.

به منظور صرفه جویی در زمان و به دست آوردن یک شروع ضروری، CNPC و کسب و کار محلی در پاکستان قراردادی را برای کسب و کار محلی منعقد کرده بودند تا به CNPC در به دست آوردن خدمات حفاری در ازای دریافت کمیسیون برای هر شغل به نفع CNPC کمک کنند.

CNPC با کمک شرکت محلی توانست از ابتدا قراردادهای حفاری را تضمین کند و فعالیت خود را در پاکستان که بیش از 20 سال است ادامه دارد، حفظ کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام