داوان خلیفه IPL است: کایف

شیخار داوان خلیفه IPL است، یک خمیر در سطح جهانی: کارشناسان

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان در حال حاضر دارنده کلاه نارنجی در IPL 2023 است. AP

کینگز پنجاب شیخار داوان روز پنجشنبه میزبان مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در خانه خود در IPL 2023 است. هر دو تیم از سه بازی تاکنون چهار امتیاز کسب کرده اند. پیش از درگیری مورد انتظار، محمد کیف از کاپیتان پنجاب و شیخار داوان به عنوان رئیس IPL استقبال کرده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بولینگ پنجاب کینگز خوب است. تیمی که واحد بولینگ خوبی دارد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر IPL دارد. شیخار داوان خلیفه IPL است. او در فرم است و تیمش را به عنوان نمونه رهبری می کند. این شرایط شانس تیمش را در این فصل افزایش داده است.

دیوید هاسی، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا، با ستایش از شیخار داوان به خاطر نحوه ضربه زدنش، کریکت باز ارشد هندی را بهترین در این حرفه نامید.

IPL 2023: PBKS vs GT پیش نمایش، رو در رو، پخش زنده

دیوید هاسی در گفتگو با Star Sports، Cricket Live Show گفت: «استراتژی پادشاهان پنجاب در IPL ساده به نظر می رسد، یعنی خفاش در اطراف شیخار داوان. داوان در این مسابقات سرعت خود را به طرز درخشانی انجام داده است، او بازیکنی در سطح جهانی است.

تماشا کنید: Dhoni در فینال 2 سیکس را به پایان می رساند اما بازیکنان شارما RR را به پیروزی رساندند.

در همین حال، هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، جوس باتلر را به دلیل نحوه انجام 52 توپ از 36 توپ در پیروزی سه ران چپاوک در راجستان رویالز مقابل چنای سوپر کینگز، به عنوان “ضربه شماره 1 در جهان” معرفی کرد.

هاربهاجان سینگ در گفتگو با Star Sports، Cricket Live Show، گفت: “من برای تمجید از جاس باتلر کلمات کوتاهی کردم. او بازیکن مناسب توپ کریکت است. او از چین تا حد کمال استفاده می کند، تکنیک خوبی دارد و در برابر سرعت و چرخش پاهای خوبی دارد. برای من، او در حال حاضر بازیکن شماره 1 کریکت جهان است.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام