در حالی که نظرسنجی های GHMC نزدیک می شود ، K Chandrashekhar Rao می گوید: “حیدرآباد را از نیروهای تفرقه انداز نجات دهید”

KCR با گرفتن یک فشار از وزیر ارشد Uogi Adityanath که در نظرسنجی های GHMC برای BJP فعالیت می کند ، KCR گفت این ایالت که از نظر درآمد سرانه در رتبه 28 قرار دارد ، تلاش می کند به Telangana درس بخواند ، که در موقعیت پنجم است

در حالی که نظرسنجی های GHMC نزدیک می شود ، K Chandrashekhar Rao می گوید:

تصویر پرونده رئیس TRS و وزیر ارشد Telangana K Chandrashekar Rao. PTI

حیدرآباد: روز شنبه رئیس كلاندر تلانگانا و رئیس حزب ك چاندراشخار رائو به دنبال پشتیبانی از TRS در نظرسنجی های مدنی حیدرآباد ادعا كرد كه برخی از “نیروهای تفرقه افكن” در تلاشند تا برای برهم زدن صلح و آرامش وارد شهر شوند.

“برخی از نیروهای تفرقه انداز در حال تلاش برای ورود به حیدرآباد و ایجاد ویرانی در شهر هستند. آیا ما اجازه این اجازه را می دهیم؟ آیا ما صلح خود را از دست خواهیم داد؟ با جدیت ، لطفاً جلو بیایید. لطفاً از TRS ، كه یك حزب تفكری مترقی است ، حمایت كنید. لطفاً حیدرآباد را از شر این نیروهای تفرقه انداز نجات دهید ، “و او ظاهراً به BJP اشاره كرد.

KCR با گرفتن یک فشار در کارزار انتخاباتی وزیر ارشد اوتار پرادش ، یوگی آدیتانیت ، در نظرسنجی های شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد برای BJP ، KCR گفت که ایالت شمالی ، که از نظر درآمد سرانه در رتبه 28 قرار دارد ، تلاش می کند تا به تلانگانا ، که در موقعیت پنجم

KCR گفت: “من به عنوان یک وزیر ارشد وزیر از او (Yogi Adityanath) استقبال می کنم. شخصی که در رتبه 28 قرار دارد سعی دارد به کسی که در رتبه پنجم است درسهایی را بیاموزد.”

نظرسنجی ها برای GHMC در تاریخ 1 دسامبر برگزار می شود و شمارش آرا در 4 دسامبر انجام می شود.

ساتراپ جنوبی با اشاره به سیل اخیر در شهر ادعا کرد که این مرکز حتی 13 روپیه هم نداده است اگرچه ایالت 1300 کرور روپیه به عنوان کمک درخواست کرده بود.

وی با انتقاد از دولت NDA ، گفت كه این شركت در حال فروش مشاغل بخش عمومی مانند LIC ، راه آهن و BHEL است.

KCR با بیان اینکه رئیس در دهلی ندارد ، گفت مخالفان علیه وی اظهارات تحقیرآمیز می کنند ، که نمی تواند او را تحریک کند. در مورد رهبران BJP که از جاهای دیگر برای شرکت در نظرسنجی های GHMC می آیند ، رائو پرسید “آیا این یک انتخابات شهرداری است یا انتخابات ملی؟ کهکشان رهبران آن حزب از همه ایالت ها می آیند.”

در واکنش به سخنرانی KCR ، سخنگوی ارشد BJP Telangana ، کریشنا ساگار رائو در بیانیه ای گفت: سخنرانی KCR آشکارا ترس او را از دست دادن GHMC به BJP در این انتخابات نشان داده است زیرا بیش از 80 درصد آنچه او گفت “اختصاص ترس به رای دهندگان” بود .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.