در طی 90 روز آزمایش مثبت برای COVID-19 ، یک فرد در معرض خطر ابتلا به یک بیماری روانی است: آکسفورد

محققان همچنین دریافتند که خطر ابتلا به زوال عقل در افرادی که از این ویروس بهبود می یابند بیشتر است.

در طی 90 روز آزمایش مثبت برای COVID-19 ، یک فرد در معرض خطر ابتلا به یک بیماری روانی است: آکسفورد

اضطراب بخشی از زندگی است ، اما نباید زندگی شما را تسخیر کند. اعتبار تصویر: fizkes / Shutterstock.com

در حالی که علائم جسمی و عوارض جانبی آن کووید -19 به طور گسترده ای مورد تحقیق و گزارش قرار گرفته است ، مطالعات زیادی در مورد تأثیرات ذهنی این ویروس انجام نشده است. یک مطالعه جدید در آکسفورد نشان داده است که در سه ماه پس از آزمایش مثبت یک فرد کووید -19 ، خطر بیشتری برای ابتلا به نوعی بیماری روانی دارند.

این مطالعه همچنین در مورد افرادی صحبت می کند که از قبل اختلالات روانپزشکی دارند ، 65 درصد بیشتر احتمال دارد که منقبض شوند و آزمایش مثبت داشته باشند کووید -19 .

محققان دانشگاه آکسفورد ، گروه روانپزشکی و مرکز تحقیقات زیست پزشکی بهداشت NIHR آکسفورد ، سوابق الکترونیکی سلامت TriNetX را در مورد 69 میلیون نفر در ایالات متحده بررسی کردند. این سوابق شامل بیش از 62000 مورد از کووید -19 بین 20 ژانویه و 1 آگوست 2020 تشخیص داده شد.

نتایج حاصل از این مطالعه در روانپزشکی لانست.

این مطالعه نشان داد که از هر 5 نفر یک نفر کووید -19 بازماندگان ، در سه ماه از زمان آزمایش ، دچار اضطراب ، افسردگی یا بی خوابی شدند. با این حال ، از هر چهار نفر یک نفر قبلاً سابقه بیماری روانی قبلی نداشته است کووید -19

محققان همچنین دریافتند که خطر ابتلا به زوال عقل در کسانی که از ویروس بهبود می یابند بیشتر است.

طبق بیانیه دانشگاه ، تقریباً 20 درصد از افراد در طی 90 روز پس از آزمایش مثبت ، تشخیص روانپزشکی دریافت کردند کووید -19 .

رویترز گزارش داد که سایر متخصصان بهداشت روان که در این مطالعه دخیل نبودند ، گفتند که این یافته ها به شواهد فزاینده ای که کووید -19 می تواند بر مغز و ذهن تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به انواع بیماری های روانپزشکی را افزایش دهد.

“مردم از این نگران بوده اند کووید -19 بازماندگان در معرض خطر بیشتری از مشکلات روحی و روانی قرار دارند ، و یافته های ما … این احتمال را نشان می دهد ، “پل هریسون ، محقق ارشد و استاد روانپزشکی در آکسفورد در بیانیه

وی افزود: “خدمات (بهداشتی) باید برای ارائه مراقبت آماده باشند ، خصوصاً اینکه نتایج ما دست کم گرفتن تعداد واقعی موارد است. ما برای بررسی علل و شناسایی روشهای درمانی جدید به فوریت نیاز به تحقیق داریم.”

دکتر ماکس تاکت ، همکار بالینی دانشگاهی NIHR ، که تجزیه و تحلیل ها را انجام داد ، در a بیانیه، “داشتن یک اختلال روانپزشکی باید به لیست عوامل خطر برای اضافه شود کووید -19