در لیفت شقیقه چه اتفاقی میافتد؟

نتیجه لیفت شقیقه بعد از عمل جراحی قابل دیدن است ولی برای دیدن نتیجه نهایی و دلخواه باید تحمل و شکیبایی کرد تا کامل کبودی و ورم از بین برود. ایجاد تورم و کبودی بعد از جراحی کاملا طبیعی است و بعد از چند روز به صورت کامل از بین می رود. بخیه ها ، ظرف 7 روز بعد از جراحی ، کشیده می شوند. بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار میگیرند تا حداقل به مدت سه روز پس از عمل به کمک اعضای خانواده خود نیاز دارند به این ترتیب اگر بیمار فرزند کوچک دارد به پرستار نیاز پیدا میکند.

لیفت شقیقه ، یک روند حداقل تهاجمی با زمان از کار افتادگی نسبتاً کوتاه می باشد. برای شروع روند ، یک برش کوچک در خط پیشانی بالای گوش ایجاد می شود. به طور کلی ، ما نوآوری های جراحی را با روندهای غیر جراحی مثل فیلرهای چروک یا نوروتوکسین ( مثل بوتاکس ) و نیز لایه برداری شیمیایی یا درمان لیزر برای درمان ناهنجاری های پوست در قسمت سطحی ، مثل جای زخم ، آفتاب سوختگی و لکه ها ترکیب می کنیم. فیلر های شقیقه تزریق های بدون جراحی هستند که برای جوانسازی شقیقه ها مثل یک مینی لیفت عمل می کنند.

غالبا از لیفت شقیقه همزمان با جراحی پلک استفاده می شود. ابروها بخش مهمی از چهره ما به حساب میآیند. لیفت شقیقه که تحت عنوان لیفت خط ابرو نیز شناخته می شود ، یک روند جراحی پلاستیک می باشد که برای بالا کشیدن قسمت بیرونی ابروها ، کاهش دادن خطوط پنجه کلاغی و سفت کردن ناحیه اطراف شقیقه ها انجام می پذیرد. در طول مشاوره ، سلامت عمومی شما به همراه کیفیت پوست ، شلی پوست و چین و چروک ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. افرادی که دارای موقعیت سلامت عمومی لیفت شقیقه دکتر طهماسبی خوبی می باشند. این روند جراحی زیبایی را می توان با برش های کوچک تر که به خوبی در خط پیشانی پنهان می شود ، انجام داد ؛ چون این امر باعث ریکاوری آسان تر و جای زخم کمتر می شود.

این موضوع باعث بالا رفتن پوست شده و چین و چروکها را برطرف میکند. همچنین این عمل باعث از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و ابرو نیز خواهد شد . • شل شدن قسمت های پایین صورت و از بین رفتن سفتی عضلات صورت. یکی از اصلی ترین دلایل انجام لیفت شقیقه به روش های نوین، از بین رفتن و بهبود چروک پیشانی و شقیقه است. با وجود تمام این توضیحات، ماندگاری لیفت شقیقه تا حد زیادی به روش جراحی و تکنیک جراح، میزان برداشت پوست، و عوامل تعیین کننده دیگر مانند سبک زندگی، بستگی دارد.