در مواجهه با محاصره ارتباطات ، مشاور بایدن در COVID-19 می گوید تیم در حال آماده شدن برای پرش درست در روز 1 است

دکتر گوندر ، متخصص بیماری های عفونی در مرکز بیمارستان Belvvue ، یکی از تیم 13 نفره دانشمندان و پزشکان است که بایدن را در کنترل ویروس کرونا توصیه می کند

وقتی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در ژانویه روی کار می آید ، او یک بیماری همه گیر را به ارث می برد که کشور را تشنج کرده است. تیم انتقال وی هفته گذشته تیم 13 نفره ای از دانشمندان و پزشکان را معرفی کرد که در مورد کنترل این گروه مشاوره می دهند ویروس کرونا .

یکی از آنها دکتر سلین گوندر ، متخصص بیماریهای عفونی در مرکز بیمارستان بلویو و استادیار دانشکده پزشکی گراسمن دانشگاه نیویورک است.

در گفتگوی گسترده ای با مجله نیویورک تایمز، وی در مورد برنامه های اولویت بندی نابرابری های نژادی ، باز نگه داشتن مدارس تا آنجا كه ممكن است ، و بازگرداندن مراكز كنترل و پیشگیری از بیماری ها به عنوان آژانس برتر بهداشت عمومی در جهان بحث كرد.

دولت جدید در حال بررسی موارد ماسک ایالتی ، آزمایش رایگان برای همه و استناد به قانون تولید دفاع برای افزایش تجهیزات تجهیزات محافظ برای کارمندان بهداشت است.

وی گفت ، در واقع ، این “یکی از اولین دستورات اجرایی” دولت بایدن خواهد بود.

در زیر بخشهایی از گفتگوی ما ویرایش شده است:

درباره مشاوران COVID بایدن برای ما بگویید. چه کسی چه کاری انجام می دهد؟

ویروس کرونا گروه ویژه تیمی است که معاون رئیس جمهور در دولت فعلی هدایت آن را بر عهده دارد. من عضو هیئت مشاوره بایدن-هریس هستم. سپس تیم انتقال داخلی وجود دارد که بسیار بزرگتر است. تیم انتقال در حال تهیه نقشه COVID ، مهره ها و پیچ و مهره های عملیات است ، و این همان چیزی است که ماه ها روی آن کار کرده اند.

هدف هیئت مشاوره واقعاً داشتن گروهی از افراد است كه بزرگ ، خلاقانه و به روشهای بین رشته ای می اندیشند: اینكه دومین چشم چشم به نقشه ای باشند كه ارائه داده اند و همچنین به عنوان رابط با دولت عمل می كنند. و بخشهای محلی بهداشت.

هر چند وقت یک بار با بایدن و معاون انتخاب شده کامالا هریس دیدار می کنید؟

ما می خواهیم حداقل یک جلسه هفتگی به صورت گروهی داشته باشیم. اما علاوه بر این ، ممکن است از ما بخواهیم اعضای تیم انتقال و رئیس جمهور منتخب و معاون رئیس جمهور را مختصر معرفی کنیم. من قبلاً در دو جلسه از این جلسات بوده ام.

آنها س questionsالهای بسیار بینشی ، س questionsالات بسیار متفکرانه ای می پرسند ، که نشان می دهد آنها نسبت به کسانی که واقعاً ضربه سخت خورده اند ، چه کسانی رنج برده اند حساس هستند. از نظر آگاهی از این فناوری ها ، آنها بیش از آنچه فکر می کردم یک سیاستمدار می فهمد ، درک می کنند. مانند پرسیدن زمان مناسب و جمعیت هدف برای آنتی بادی های مونوکلونال چیست. برای کسی که این موارد را دنبال نمی کند ، این سوال واقعا خوبی است.

برنامه ای برای کمک به جوامعی که بیشترین آسیب را دیده اند چیست؟

اختلافات نژادی قطعاً برای همه برنامه ها یک خط عبور خواهد بود: به عنوان مثال ، با توجه به آزمایش ، اطمینان حاصل کنید که امکانات آزمایش را در جوامع رنگی قرار داده اید. آنها به اندازه کافی سرویس دهی نشده اند و خطوط انتظار برای آزمایش ، زمانهای چرخش ، عادلانه نبوده اند.

منطقه دیگری که واقعاً مورد توجه واقع شده مردم بومی است. آنها اغلب از نظر نژاد و قومیت طبقه بندی غلطی دارند و این امر انجام تجزیه و تحلیل برای فهمیدن روندهای موجود در آن جوامع و هدفمند کردن مداخلات را بسیار دشوار می کند. واقعاً توجه به نظارت دقیق بر داده ها ، و استفاده از آن برای اطلاع از چگونگی رفع این اختلافات بسیار بسیار اساسی خواهد بود.

تفکر در مورد بازگشایی مدارس چیست؟

اگر انتقال گسترده جامعه دارید ، ممکن است یک نقطه اوج باشد که در آن شما باید به مدرسه مجازی برگردید. اما فکر می کنم اولویت این است که سعی کنیم مدارس را تا آنجا که ممکن است باز نگه داریم و منابع لازم برای این کار را تأمین کنیم.

از نظر اپیدمیولوژیک ، ما می دانیم که بالاترین ریسک در محیط ها رستوران ها ، بارها ، سالن های بدنسازی ، آرایشگاه های ناخن و همچنین اجتماعات داخلی ، اجتماعات اجتماعی و محیط های خصوصی است.

من مدرسه را یک سرویس ضروری می دانم. این موارد دیگر خدمات ضروری نیستند. باهوش تریم که بخواهیم نسبت به روند انتقال – به تعطیلی زودتر رستوران های داخل منزل – پاسخگو باشیم ، مدت طولانی تری احتمال این را دارید که بتوانید مدارس را باز نگه دارید.

ما می دانیم که خطر انتقال در مدارس صفر نیست ، اما آنها انتقال را به شکلی که بعضی از این مکان ها هستند تقویت نمی کنند.

ما باید از آن مشاغل پشتیبانی کنیم ، خواه صاحبان رستوران باشند و هم افرادی که در آن رستوران ها کار می کنند ، زیرا منصفانه نیست که آنها متحمل بار اقتصادی سنگینی از این بابت شوند.

بایدن گفته است كه برای تولید شركتهای حفاظتی به تولید دفاع دفاع متوسل می شود.

از ابتدا ما – و من آن را از نزدیک دیده ام – در حالت سهمیه بندی بوده ایم. و اکنون اوضاع دوباره بدتر می شود ، بنابراین این یک اولویت بسیار مهم است. فکر می کنم این یکی از اولین اقدامات اجرایی باشد که بایدن انجام خواهد داد.

چه نقشی را CDC در این همه گیری و در آینده می بینید؟

این رویکرد در امتداد کنترل مجدد CDC بیشتر خواهد بود. به رسمیت شناخته شده است که CDC آژانس برتر بهداشت عمومی در جهان است. و گرچه نقش آنها در این بحران فعلی کاهش یافته است ، آنها نقش بسیار مهمی در همه اینها دارند.

این واقعاً در مورد بازسازی زیرساخت های بهداشت عمومی خواهد بود. از سال 2008 ، بودجه زیادی کاهش یافته است ، که باعث از دست دادن کارکنان شده است. برخی از آن در اطراف آن خواهد بود ، و برخی دیگر در مورد زیرساخت های فناوری و ساخت سیستم های نظارت و داشبورد قوی تر.

مناطق روستایی به ویژه برای مقابله با شیوع مجهز نیستند. چگونه قصد دارید به آنها کمک کنید؟

من خودم در زمینه رزرواسیون هند در جنوب غربی کار کرده ام و می دانم که هم اکنون برخی از همکارانم واقعاً در تلاش هستند. وقتی همه چیز دوباره شروع به روند کرد ، آنها به راحتی بسترهای ICU ندارند – نه فقط در محل رزرو ، بلکه در هر نوع مجاورت در ایالت – برای انتقال افراد به آنجا. و هنگامی که ظرفیت بیمارستان شما اشباع شد ، میزان مرگ و میر در موارد افزایش می یابد.

من الان جواب خوبی برای شما ندارم که بلافاصله چه کاری می توانیم انجام دهیم. اما قطعاً روی رادار است.

بایدن در مورد در دسترس قرار دادن آزمایش برای همه صحبت کرده است. آیا برنامه ای برای تهیه آزمایشات سریع آنتی ژن است؟

مسئله آزمایش آنتی ژن این است که عملکرد آن در افراد بدون علامت چقدر خوب است. آنچه در بعضی موارد دیده ایم این است که ویژگی های عملکرد فقط چندان عالی نیستند ، بنابراین من فکر می کنم که این نیاز به ارزیابی و مطالعه بهتری دارد.

شما همچنین به مسیرهای نظارتی جداگانه ای احتیاج دارید ، یکی برای یک نوع آزمایش نظارت بر بهداشت عمومی ، دیگری برای آزمایش تشخیصی بالینی. حساسیت آزمون نظارتی نیازی به آن بالا نیست ، به خصوص اگر ارزان باشد و کاری که می توانید مرتباً و به طور مکرر انجام دهید.

نظر شما در مورد توزیع واکسن چیست؟

مطب پزشک محلی شما توانایی انجماد عمیقی را نخواهد داشت که حداقل برای واکسن Pfizer به آن نیاز دارید. آنها لزوماً از سیستم های فنی برای ردیابی و فراخوانی مردم برای اطمینان از دریافت دوزهای دوم خود برخوردار نیستند.

این نوع ظرفیت واقعاً در بخشهای بهداشت عمومی یا در بخش تجاری خصوصی مانند CVS و Walgreens زندگی می کند. بنابراین واقعاً نیاز به همکاری با آنهاست.

کاخ سفید اجازه دسترسی به اطلاعات مربوط به Operation Warp Speed ​​یا سایر برنامه های COVID را نداده است. مشکل چقدر بزرگ است؟

این به وضوح ناامیدی است. روش عادی تجارت برای کل دولت وجود نداشته است. پس چرا اکنون شروع کنیم؟

به نظر من یادآوری این نکته مهم است که شما افراد باتجربه و باتجربه ای در تیم بایدن دارید. این افراد تازه وارد دولت فدرال نیستند.

این فقط در مورد دولت فدرال نیست. بسیاری از بهداشت عمومی در سطح ایالتی و محلی اتفاق می افتد ، بنابراین در هفته های آینده بسیاری از ارتباطات با فرمانداران ، مقامات بهداشت عمومی ایالتی و محلی انجام خواهد شد. برای مواردی مانند آزمایش و تشخیص ، آنتی بادی های مونوکلونال و واکسن ها ، اینها واقعاً گفتگوهایی با بخش خصوصی است.

بنابراین بله ، این یک مانع است. این جای تأسف دارد ، اما تیم واقعاً هنوز هم آماده است تا آماده شود تا در روز 1 دقیقاً پرش کند و بحران را حل کند.

Apoorva Mandavilli c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.