در موجی از پیروزی های کنگره، برای رهبر برجسته لینگایات جگادیش شتر ناراحت شد.

انتخابات کارناتاکا 2023: در موجی از پیروزی های کنگره، برای رهبر برجسته لینگایات، جاگادیش شتر ناراحت شد.

جاگادیش شتر، وزیر ارشد سابق، از زمانی که در آستانه انتخابات مجلس از حزب حاکم BJP به کنگره تغییر مکان داد، در اخبار بوده است. در کارناتاکا عکس فایل.

در کارناتاکا، کنگره برای یک پیروزی راحت به نظر می رسد، اما شکست یک سیاستمدار سنگین وزن که از نزدیک تماشا می شود در این عملکرد خیره کننده حزب اپوزیسیون برجسته است.

جاگادیش شتر، وزیر ارشد سابق، از زمانی که در آستانه انتخابات مجلس از حزب حاکم BJP به کنگره تغییر مکان داد، در اخبار بوده است.

شتر که یکی از رهبران برجسته لینگایات بود، در بخش مجمع مرکزی هابلی-دارواد با نزدیک به 30000 رای به ماهش تنگیکای از BJP شکست خورد.

مقالات مرتبط

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا 2023: «کنگره به نمایندگان مجلس نمایندگان خود اعتماد ندارد»، باساواراج بومای، مدیر عامل کارناتاکا، در حالی که روندها پیشرو هستند

کارناتاکا

رئیس کنگره، خارگ، درباره ارتباط حزب با JDS ​​می‌گوید: انتخابات کارناتاکا 2023: «به هیچ‌کدام نمی‌رسیم».

شتر، شش بار MLA، ماه گذشته پس از اینکه BJP از دریافت بلیط از مرکز هابلی-دارواد برای مسابقه محروم شد، به کنگره پیوست. این سیاستمدار کهنه کار گفته بود که به دلیل “بدرفتاری” از BJP خارج شده است.

پس از انتقال به کنگره، رئیس حزب ملیکارجون خارگ گفته بود که ورود شتر به کنگره باعث پیروزی حزب در ایالت جنوبی خواهد شد.

با این حال، BJP گفته بود که شتر در کسب پیروزی شکست خواهد خورد.

بی اس یدیوراپا، بلندقدترین رهبر لینگایات کارناتاکا، وزیر ارشد سابق، با حمله به رهبر کهنه کار، گفته بود که شتر «اشتباه» کرده است.

ما به او قول عضویت در راجیا سبها داده بودیم و او را وزیر مرکز می کنیم. خود آمیت شاه با شتر صحبت کرد. من فکر می کنم او اشتباه کرد که حزب را ترک کرد. ما تقریباً هر بار از صمیم قلب از او حمایت کردیم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام