دولت پاکستان دادگاه عالی این کشور را به دلیل آزادی عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف، محکوم کرد

دولت پاکستان دادگاه عالی این کشور را به دلیل آزادی عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف، محکوم کرد

پس از دو روز تظاهرات خشونت‌آمیز حامیان عمران در واکنش به زندانی شدن وی، نیروهای نظامی در سرتاسر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان مستقر شدند.

دستگیری عمران خان: به نشانه این که درگیری که باعث ناآرامی در سراسر کشور شده است هنوز به پایان نرسیده است، دولت پاکستان از دادگاه عالی به دلیل آزادی عمران خان نخست وزیر سابق از بازداشت انتقاد کرده و قول داده است که راه های دیگری برای دستگیری او بیابد.

عمران خان در روز پنجشنبه هنگامی که دادگاه عالی پاکستان حکم “غیرقانونی” بودن دستگیری نخست وزیر سابق را صادر کرد، احساس آرامش قابل توجهی را تجربه کرد و دستور آزادی فوری وی را پس از معرفی به دادگاه طبق دستورات خود صادر کرد. پس از دو روز تظاهرات خشونت آمیز حامیان عمران در واکنش به زندانی شدن وی، نیروهای نظامی در سرتاسر پایتخت پاکستان مستقر شدند.

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان که بازداشت شده بود، قرار بود روز جمعه در دادگاه حاضر شود، زیرا دادگاه عالی اوایل این هفته دستگیری وی را که منجر به درگیری های مرگبار در سراسر کشور شد، غیرقانونی اعلام کرد.

پاکستان:

پاکستان: عمران خان 10 روز استراحت کامل را برای پای آسیب دیده توصیه کرد

پاکستان:

بازداشت عمران خان: پلتفرم های رسانه های اجتماعی در بخش هایی از پاکستان در بحبوحه اعتراضات به حالت تعلیق درآمد

عمر عطا بندیال، رئیس قاضی، در جریان جلسه استماع در اسلام آباد، پایتخت، روز پنجشنبه به عمران خان گفت: «دستگیری شما نامعتبر بود، بنابراین کل روند باید به عقب کشیده شود.

روز چهارشنبه، عمران خان به اتهام فساد مالی به هشت روز حبس محکوم شد که نشان دهنده پایان یک کمپین نادر سرپیچی علیه ارتش مسلط است.

در واکنش به دستگیری عمران خان، اعضای حزب تحریک انصاف پاکستان در تعدادی از شهرها با نیروهای مجری قانون درگیر شده و تا مقر ارتش پاکستان راهپیمایی کردند.

حامیان عمران خان، ارتش را به سازماندهی برکناری خان در آوریل سال گذشته متهم می کنند. ارتش هر گونه دخالت را رد می کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام