دوما تغییر جنسیت را بدون جراحی ممنوع می کند زیرا مردان روسی برای جلوگیری از جنگ با اوکراین برای تغییر جنسیت می روند

دوما تغییر جنسیت را بدون جراحی ممنوع می کند زیرا مردان روسی برای جلوگیری از جنگ با اوکراین برای تغییر جنسیت می روند

تصویر مورد استفاده برای نمایش رویترز

تغییر جنسیت مردان روسی برای «جلوگیری» از پیش نویس جنگ اوکراین

در تلاشی برای اطمینان از اینکه هیچ کس از خدمت سربازی اجباری فرار نمی کند، پارلمان روسیه اقداماتی را برای تغییر جنسیت بدون جراحی انجام می دهد تا مردان را از ثبت نام خود به عنوان زن ناتوان کند.

دومای روسیه فوراً روی لایحه ای کار می کند تا قوانین جدید را اجرایی کند. “رئیس کمیته امور خانواده، زنان و کودکان دوما گفت: به زودی اصلاحاتی برای ممنوعیت رسمی تغییر جنسیت بدون جراحی در دومای دولتی ارائه خواهد شد. کامرسانت روسی.

پاکسازی نژادی: مسکو بخش‌های تصرف شده اوکراین را به روسیه کوچک تبدیل می‌کند

آذربایجان در مسیر کلیدی ارمنستان یک پست بازرسی ایجاد می کند

یک منبع در توضیح هدف این قانون گفت که این اصلاحات نه تنها از “ارزش های خانوادگی” محافظت می کند، بلکه مردان بیشتری را در ارتش تضمین می کند.

بر اساس گزارش های چند رسانه ای، جوانان روس اکنون در حال بررسی گزینه تغییر جنسیت خود بدون انجام عمل جراحی برای اجتناب از خدمت سربازی هستند. در واقع، از زمان آغاز جنگ در سال گذشته در فوریه، مسکو شاهد رشد مداوم افرادی بوده است که برای دریافت گواهی تغییر جنسیت به کلینیک‌های خصوصی مراجعه می‌کنند.

کنستانتین چویچنکو، وزیر دادگستری روسیه، در مورد این اصلاحات گفت: «این به ما امکان می‌دهد که امکان تغییر جنسیت افراد را صرفاً با تغییر اسناد رد کنیم.»

“مرد بلند می شود و تصمیم می گیرد که زن است”

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای ایالتی تخمین زد که طی دو ماه گذشته 2700 مورد تغییر جنسیت در کشور رخ داده است.

می‌توان در کلینیک‌های خصوصی تصمیم‌گیری کرد. مردی صبح بیدار می شود و خودش تصمیم می گیرد که دیگر مرد نیست، بلکه زن است. نه یک زن، بلکه یک مرد او به یک کلینیک پولی مراجعه می کند – هزینه خدمات از 30 هزار روبل تا 60 هزار روبل است – گواهی دریافت می کند و با این گواهی برای تغییر نام خانوادگی، نام و نام خانوادگی خود به اداره ثبت احوال به اداره گذرنامه می رود. .

این لایحه می تواند تا 15 می به تصویب برسد.

روسیه تغییر جنسیت ترنس ها را در گذرنامه ممنوع می کند

وزارت دادگستری روسیه همچنین در حال بررسی لایحه ای برای تشدید قوانینی است که تراجنسیتی ها را قادر می سازد تا جنسیت خود را در گذرنامه تغییر دهند.

فعالان حقوق دگرباشان جنسی در روسیه نگرانی‌ها را در مورد این اصلاحیه مطرح کرده‌اند، زیرا این اصلاحیه انتقال جنسیت را در این کشور سخت‌تر می‌کند.

این اقدام چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، محدودیت‌های جدیدی را تحت «قانون تبلیغات همجنس‌گرایان» خود که از حضور مثبت جامعه LGBTQ در روسیه جلوگیری می‌کند، رونمایی کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام