دونالد ترامپ با امید به ادامه ریاست جمهوری آمریکا ، ادعای “تقلب و فریب” در انتخابات را تکرار می کند

اظهارات ترامپ چند روز قبل از صدور گواهینامه رسمی نظرسنجی های 3 نوامبر به نفع رقیب دموکراتش جو بایدن صورت گرفت

دونالد ترامپ با امید به ادامه ریاست جمهوری آمریکا ، ادعای

تصویر پرونده دونالد ترامپ. AP

واشنگتن: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، چند روز قبل از صدور گواهینامه رسمی انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر آمریکا به نفع جو بایدن ، رقیب دموکرات خود ، ادعا کرد که با پیروزی در انتخابات ، همچنان به این سمت ادامه خواهد داد.

ترامپ ادعاهایی بی اساس در مورد کلاهبرداری گسترده رای دهندگان و قصور انتخاباتی در نظرسنجی های ریاست جمهوری ارائه داده است. مسئولان انتخابات ایالتی و رسانه ها چنین تقلبی را انکار کرده اند. مقامات انتخاباتی بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب اعلام کردند زیرا وی بیش از 270 مورد از 538 رأی کالج انتخاباتی را کسب کرد.

قرار است انتخابات هفته آینده رسماً تصدیق شود. با این حال ، ترامپ به تلاش های قانونی خود برای پیروزی بایدن ادامه می دهد. او اجازه آغاز رسمی انتقال بایدن به قدرت را داده اما هنوز شکست را نپذیرفته است. مبارزات انتخاباتی ترامپ پرونده های قضایی متعددی را در چندین ایالت تشکیل داده است که بیشتر آنها تاکنون رد شده اند.

ترامپ به خبرنگاران در White گفت: “امیدوارم که دولت بعدی دولت ترامپ باشد ، ادامه این کار ما را به بالاترین بازارهای سهام که تاکنون داشته ایم ، بهترین تعداد اشتغال تاکنون داشته ایم ، یک ارتش بازسازی شده”. روز سه شنبه در جریان اجلاس واکسن.

ترامپ در حال پاسخ به س onالی بود که چرا اعضای تیم انتقال بایدن را به جلسه دعوت نکرده است ، که در مورد برنامه های خود برای توزیع کووید -19 واکسن در ایالات متحده

“ما باید ببینیم که دولت بعدی چه کسی است – زیرا ما در آن ایالتهای پرتحرک پیروز شدیم و اتفاقات وحشتناکی در جریان بود. بنابراین ما باید ببینیم که دولت بعدی چه کسی است. اما دولت بعدی هر کدام باشد ، واقعاً با آنچه که ما توانسته ایم با این علم باورنکردنی انجام دهیم ، پزشکان – همه افراد حاضر در این زمینه – از تکنسین های آزمایشگاه بهره مند می شوند. کاری که انجام شده باورنکردنی است و برای دولت بعدی نیز خارق العاده خواهد بود. ”

“و امیدوارم که دولت بعدی دولت ترامپ باشد ، زیرا شما نمی توانید صدها هزار رای را بدزدید. شما نمی توانید کلاهبرداری و فریبکاری و همه کارهایی که آنها انجام داده اند داشته باشید ، و سپس اندکی برنده یک کشور نوسان شوید. و رئیس جمهور گفت: “شما فقط باید به اعداد نگاه کنید. آنچه را که در نوار ضبط شده است نگاه کنید. به همه فسادها نگاه کنید. و ما خواهیم دید. شما نمی توانید در چنین انتخاباتی پیروز شوید.”

ترامپ گفت به دلیل “کار بزرگی” که انجام داد ، “یک پاداش” با یک پیروزی دریافت کرد.

“حال ، بیایید ببینیم کسی شجاعت دارد یا نه – آیا این یک قانونگذار است یا قانونگذار ، یا اینکه این یک عدالت دیوان عالی کشور است یا تعدادی از قضات دیوان عالی کشور. بیایید ببینیم آیا آنها جرات انجام آنچه را که همه در این کشور درست می دانند دارند یا نه؟ “

رئیس جمهور گفت که وی تقریباً 75 میلیون رأی کسب کرده است که بالاترین رأی در تاریخ کشور برای رئیس جمهور مستقر است که 12 میلیون بیشتر از 63 میلیون رأی چهار سال پیش است.

“رئیس جمهور (باراک) اوباما در دوره دوم ریاست جمهوری خود سه میلیون كمتر دریافت كرد و او به راحتی پیروز شد. من 12 میلیون بیشتر دریافت كردم ، كه اتفاقاً ركورد است. دوازده میلیون نفر دیگر … اگر کسی شجاعت داشته باشد ، من می دانم دولت بعدی چه کسی خواهد بود. من به شما خواهم گفت که: زندگی برای این کشور به دلیل کارهایی که ما در حال حاضر انجام داده ایم و به دلیل بسیاری از افراد در این اتاق بسیار آسان تر خواهد بود. واکسن ، همراه با بسیاری دیگر ، یک معجزه مدرن بوده است ، و واقعاً به همین ترتیب تصدیق شده است “، ترامپ گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.