دونالد ترامپ همچنان در اولین تجمع پس از نظرسنجی در جورجیا ادعای پیروزی در انتخابات را دارد

در یک سخنرانی نزدیک به دو ساعته ، ترامپ اعلام کرد که قبول نمی کند ، گاهی اوقات به متن خود پایبند است اما به دلیل ادعاهای محرمانه تر خود ، مرتباً از بند دست می کشد

والدوستا: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه صریحاً اعلام کرد که قصد ندارد ادعاهای بی اساس خود مبنی بر ربودن انتخابات ماه گذشته از او را رد کند و در اولین تجمع خود پس از نظرسنجی به یک جمعیت سرسخت گفت که به نوعی هنوز پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور در حال سخنرانی بیش از یک ماه پس از انتخابات 3 نوامبر ، به دلیل انحراف واقعیت قابل توجه بود ، ادعاهای دیگری را مبنی بر تقلب در نظرسنجی های جو بایدن ، دموکرات ، آغاز کرد.

جمعیت در والدوستا ، جورجیا برای آنچه در ابتدا تجمع در حمایت از دو نامزد جمهوری خواه سنا بود که در انتخابات دور دوم بسیار چشمگیر قرار داشتند ، در یک لحظه شعار “جنگ برای ترامپ” را سر دادند.

حتی با کووید -19 مواردی که در سراسر کشور موج می زدند ، تعداد کمی ماسک در جمعیت وجود داشت و بسیاری از آنها قوانین فاصله اجتماعی را نادیده می گرفتند.

در یک سخنرانی نزدیک به دو ساعته ، ترامپ 74 ساله اعلام کرد که قبول نمی کند ، گاهی اوقات به متن خود پایبند است اما به دلیل ادعاهای محرمانه تر خود ، مرتباً از بند دست می کشد.

ترامپ در راهپیمایی ، که شبیه بسیاری از گردهمایی های وی قبل از انتخابات بود ، تا آهنگ سر به فلک کشیده “خدا خدا بیامرزد ایالات متحده آمریکا” هنگام راه اندازی به همراه بانوی اول ملانیا ترامپ ، گفت: “ما در این انتخابات پیروز می شویم.”

“این تقلب است. این یک معامله ثابت است.”

این یک نمونه دیگر از نقض هنجارهای دموکراتیک توسط ترامپ ، دست به توطئه سازی و ارائه دروغ هایی به شیوه های بی سابقه در تاریخ ایالات متحده بود.

موضع گیری وی این س hasال را ایجاد کرده است که او هنگام رسیدن تاریخ لباس پوشیدن بایدن در 20 ژانویه چگونه واکنش نشان خواهد داد.

ترامپ با دروغ گفت: “این نوسان اظهار می دارد که اکنون همه ما در حال جنگ هستیم ، من همه آنها را با پیروزی زیادی کسب کردم.”

“و من باید بگویم ، اگر از دست می دادم ، یک بازنده بسیار مهربان خواهم بود. اگر از دست می دادم ، می گفتم ، باختم ، و به فلوریدا می رفتم و این کار را راحت انجام می دادم و می رفتم در اطراف و من می گویم که من کار خوبی انجام داده ام. اما شما هرگز نمی توانید بپذیرید که آنها دزدی و دزدی می کنند و سرقت می کنند. “

سهام بزرگ
ترامپ از زمان پیش بینی بیدن در انتخابات در 7 نوامبر ، کاخ سفید را به سختی ترک کرده است ، اگرچه چندین سفر به زمین گلف نزدیک خود انجام داده است.

نگرانی برخی از جمهوری خواهان در مورد اینكه آیا ادعاهای مداوم ترامپ در مورد تقلب باعث كاهش مشاركت رای دهندگان در جمهوری خواهان در انتخابات آینده می شود ، باعث می شود حضور وی در گرجستان تا حدی قمار باشد.

در انتخابات دور دوم مشخص خواهد شد که کدام حزب سنای آمریکا را کنترل کند و ترامپ در سخنرانی خود ترس از خود را درباره دموکرات های رقیب ادامه داد.

وی گفت: “رأی دهندگان جورجیا تعیین می كنند كه هر كمیته از طرف كدام حزب اداره می شود ، همه قوانین را می نویسد ، هر دلار مودیان را كنترل می كند.”

“خیلی ساده ، شما تصمیم خواهید گرفت که آیا فرزندان شما در یک کشور سوسیالیستی بزرگ می شوند یا اینکه در یک کشور آزاد بزرگ می شوند.”

اگر رافائل وارنوک و جون اوسوف ، رقیبان دموکرات ، سناتورهای جمهوری خواه ، کلی لوفلر و دیوید پردو را شکست دهند ، سنا در 50-50 به طور مساوی تقسیم می شود ، به این معنی که معاون رئیس جمهور دموکرات ، کامالا هریس ، هرگونه رای قاطع را به عنوان قانون اساسی تعیین می کند.

این مسابقه توجه زیادی را به خود جلب کرده است. یک معیار علاقه شدید: با ریختن کمک های مالی از سراسر کشور ، نامزدها در حال حاضر بیش از 315 میلیون دلار هزینه کرده اند ، AdImpact وب سایت گزارش داد ، رقمی حیرت انگیز برای مسابقات سناتوری.

و چهره های برجسته ای مانند باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ، مایک پنس معاون رئیس جمهور و اکنون خود ترامپ برای افزایش مشارکت رای دهندگان تلاش کرده اند.

اما در حالی که ترامپ برای این دو جمهوری خواه تعریف و تمجید كرد و آنها را برای اظهار نظر كوتاه روز شنبه روی صحنه دعوت كرد ، بیشتر وقت خود را با استدلال پیروزی در انتخابات صرف كرد.

هوگو چاوز ادعا می کند
علی رغم یک سری شکست ها در دادگاه ها ، رئیس جمهور و وکلای وی تئوری های توطئه وحشی (نظیر هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا) را برای توضیح پیروزی بایدن ارائه داده اند.

بایدن با کمی کمتر از 12000 رأی برنده گرجستان شد.

گفته می شود که این نتیجه با وجود بازنگری بعدی ، با بازشماری های بعدی تأیید شده و باعث تعجب بیشتر یک تماس تلفنی شنبه از ترامپ با برایان کمپ ، فرماندار جورجیا شده است که وی را مجبور به فشار بر قانونگذاران ایالتی برای لغو نتیجه می کند.

واشنگتن پست گفت كه كمپ ، یكی از متحدان فداكار ترامپ ، از التماس كردن امتناع ورزید.

لوفلر و پردو با احتیاط حرکت کرده و از گرجی ها خواسته اند بدون اینکه شکایات مستقیم ترامپ را به چالش بکشند ، رأی دهند.

اما ترامپ کار را برای جمهوری خواهان جورجیا آسان نکرده و با عصبانیت به مقامات حزب خود حمله کرده است ، زیرا این کار را از کمپ آغاز کرده است.

وی وزیر امور خارجه جمهوری خواه برد رافنسپرگر را به عنوان “دشمن مردم” محکوم کرد.

اما شنبه شب ، درخشش هایی رخ داد که به نظر می رسید ترامپ شروع به پذیرفتن آنچه در پیش است است.

در یک لحظه ، او نیمه شوخی گفت: “یکی از دوستان من گفت ،” اوه نگران این موضوع نباشید ، آقا ، شما در نظرسنجی ها بالا می روید ، در سال 2024 پیروز می شوید. ” من گفتم ، “من نمی خواهم تا سال 2024 صبر کنم. من می خواهم سه هفته به عقب برگردم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.