دو نفر از جمله مشتری بر اثر آتش سوزی پیتزا در رستوران فرانسوی جان خود را از دست دادند

ترفند اشتباه: مرگ دو نفر از جمله مشتری پس از آتش سوزی پیتزا در غذاخوری مادرید

Flambé (منبع: Instagram) / Inset: آتش نشانان در روز جمعه پس از آتش سوزی در بیرون یک رستوران در مادرید اسپانیا جمع می شوند. عکس: خدمات اورژانس مادرید / جزوه از طریق رویترز.

مادرید: در یکی از رستوران‌های مادرید، یک سرور هنگام شعله‌ور کردن یک پیتزا به‌طور تصادفی تزئینات را آتش زد و باعث حادثه‌ای بزرگ شد که منجر به دو کشته و ۱۲ زخمی شد.

به گفته خوزه لوئیس مارتنز-آلمیدا، شهردار این شهر، یکی از قربانیان حامی و دیگری کارمند یک رستوران بوده است.

پنج نفر دیگر جراحات شدید داشتند و او مدعی شد که حال یک بیمار وخیم در بیمارستان است.

به گفته شهردار که در خارج از شهر صحبت می کرد، بنا بر گزارش ها، آتش زمانی شروع شد که یک گارسون یک پیتزا را به عنوان بخشی از فرآیند سرو به آتش کشید و شعله های آتش باعث شعله ور شدن تزئینات گل های پلاستیکی متصل به سقف و ستون های رستوران در غرب شهر شد. موسسه، نهاد.

در آن زمان حدود 30 مشتری و کارمند داخل آن بودند.

به گفته شاهدان عینی، سرور قبل از اینکه غذا را آتش بزند، غذا را با الکل آغشته کرد. گارسون «مشعل دمنده را در یک دست و بشقاب در حال سوختن را در دست دیگر گرفت.

یک غذاخوری که فقط نام خود را روث می‌داد به یک روزنامه محلی گفت که ستونی با گیاهان اطراف آن آتش گرفت و مرد در حال رانندگی بود و به سرعت همه چیز را سوزاند.

شهردار مدعی شد که به دلیل نزدیکی ایستگاه آتش نشانی به رستوران، آنها توانسته اند به سرعت واکنش نشان دهند. او خاطرنشان کرد: “خیلی خوش شانس بود.” کمتر از 10 دقیقه پس از به صدا درآمدن آلارم، آتش خاموش شد.

به گفته کارلوس مارین، رئیس آتش نشانی مادرید، گزارش شده است که مردم برای هشدار به خدمه آتش نشانی به ایستگاه آتش نشانی شتافتند.

به گفته شهردار، شعله‌های آتش و دود اگر چهار یا پنج دقیقه بیشتر طول می‌کشید، تلفات بیشتری ایجاد می‌کرد.

تحقیقات در مورد این حادثه توسط پلیس آغاز شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام