دکتر علی اصغر شیرازی

به عنوان مثال، سیستم عصبی قسمتهای مختلف مغز تا اعصاب اندامهای تحتانی را در بر میگیرد که همگی در جهت دریافت و انتقال و دستور پیام عصبی عمل میکنند. سعی کنید پس از جراحی کسی را به همراه داشته باشید تا در بیمارستان و منزل به شما کمک کند. جراح شما معیارهایی را در نظر میگیرد تا شرایط شما را برای اتوپلاستی ارزیابی نماید. این دوره شما یاری خواهد داد تا بتوانید بهخوبی مکالمات زندگی روزمره خود را در قالب زبان انگلیسی ادا کنید. پس از عمل، میتوانید زمان ریکاوری خود را در مرکز بصورت بستری سپری کنید. کارکنان و پرستاران مرکز از آماده بودن شما پیش از ترخیص اطمینان کامل حاصل خواهند کرد. مصرف “داروهای گیاهی” و “مکملهای گیاهی” را حداقل 14 روز پیش از جراحی قطع نمایید. از شرایط دیگر کاندیداهای این جراحی میتوان به سلامت عمومی، عدم ابتلا به بیماری جدی یا شرایط پزشکی که بهبودی بعد از جراحی را مختل نکند و نکشیدن سیگار اشاره کرد. 8 چه زمانی میتوان نتایج نهایی جراحی را مشاهده کرد؟ این کودکان تا سنّ ۵-۶ سالگی مشکل زیادی ندارند ولی از زمانی که وارد مدرسه میشوند مورد تمسخر بچههای دیگر قرار میگیرند. کودکانی که در مدرسه توسط دوستان خود و هم سن و سالان خود مورد تمسخر قرار می گرفتند با جراحی گوش اعتماد به نفس خود را به دست می آورند و می توانند در میان دوستان خود روابط اجتماعی خوبی را برقرار کنند .

سخت افزار قدرتمند، دوربین های خوب به همراه یک باتری عظیم و شارژری سریع قطعا هر کاربری را با هر سلیقه ای به سمت خود جذب می کند و این نشان از موفقیت شیائومی در قسمت جذب مشتری و احترام به کاربران است. حالت تهوع بعد از جراحی در بین بیماران شایع است. نسخهای برای شما نوشته میشود که در آن داروهایی که باید پس از جراحی مصرف کنید نوشته شده، توصیه میکنیم که نسخه خود را به نزدیکترین داروخانه برده و پیش از جراحی داروها را در منزل داشته باشید. شما با پزشک خود ملاثات کرده و نگرانیهای خود را از بابت شکل گوش و همچنین انتظارات خود را از جراحی زیبایی گوش با وی در میان خواهید گذاشت. به گفته دکتر علی حقیقتیان، متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز، گاهی پیش می آید که نوزاد به دلیل ژنتیک خانوادگی با گوش برجسته یا برآمده متولد می شود.

پزشک دستورالعملهای را برایتان خواهد نوشت که بر پایه آن باید داروهای خاصی را پیش از جراحی و پیش از تاریخ مراجعه برای جراحی مصرف نمایید. اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید احتمالاً درصد احتمال بروز مشکل بعد از جراحی افزایش خواهد یافت. افرادی که سابقه بیماری خطرناک و خاصی نداشته و همچنین عفونت مزمن گوش درمان نشده ای نداشته باشند. موکداً توصیه میشود که 14 روز پیش از جراحی از مصرف آسپرین یا داروهای حاوی آسپرین خودداری نمایید. شب پیش از جراحی، پس از نیمه شب، نباید هیچ چیزی بخورید، حتی آب. اگر پیش از این جراحی کرده باشید یا به دیابت، مشکلات قبلی یا ریوی مبتلا هستید حتماً این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید. لازم به ذکر است که جراحی زیبایی گوش ، تنها محدود به رفع ایرادات لاله گوش که پیشتر به آن ها اشاره نمودیم نمی باشد و از آن می توان برای اصلاح ایرادات موجود در نرمه گوش ؛ همچون سوراخ نرمه گوش که ممکن است در اثر کشیده شدن یا استفاده از گوشواره های سنگین فرمی نامناسب به خود گرفته باشد ، نیز استفاده نمود.

ظاهر نامطلوب : گاهی اوقات نتایج جراحی ترمیم کننده یا زیبایی چیزی نیست که فرد انتظار داشته است. 9 نتایج اتوپلاستی (جراحی زیبایی گوش) چه مدت دوام خواهد داشت؟ سه الی شش روز پس از جراحی باید پانسمان روی گوش بماند که این مدت به گروه سنی بیمار بستگی دارد. مسئله حائز اهمیت این است که بیمار باید دورنمای مثبت و اهداف مشخص و در عین حال انتظارات معقولی از نتایج جراحی زیبایی گوش داشته باشد. هدف اصلی اتوپلاستی، اصلاح فرم گوش و رسیدن به ظاهری طبیعی است. • هدف وی از این عمل واقع بینانه بوده و آگاهی نسبتا کاملی از نحوه و نتایج این جراحی داشته باشد. نحوه انجام عمل گوش به این صورت است که ابتدا بیمار تحت بیهوشی عمومی یا موضعی قرار میگیرد. شایع ترین ناهنجاری در گوش ها، گوش های بیرون زده هستند، داشتن گوش های برجسته در کودکان می تواند برای آنها آزار دهنده باشد و ممکن است مورد زورگویی یا تمسخر قرار بگیرند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با عمل گوش برجسته در ایران وب سایت خود باشید.