رئیس جمهور جو بایدن در حالی که به جمهوری خواهان به عنوان حزب ثروتمند در نبرد بدهی ها پیشنهاد می دهد، پرداخت های مالیاتی خود را علنی می کند.

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که به جمهوری خواهان به عنوان حزب ثروتمند در نبرد بدهی ها پیشنهاد می دهد، پرداخت های مالیاتی خود را علنی می کند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا AP

واشنگتن، ایالات متحده: پرزیدنت جو بایدن آمریکای طبقه متوسط ​​را در یک جنگ بزرگ با جمهوری خواهان بر سر روح اقتصاد ایالات متحده در آغوش می کشد. او قبل از رفتن به یک رویداد در یک مرکز صنفی، پرداخت مالیات شخصی خود را با افتخار عمومی کرد.

دموکرات 80 ساله در موقعیت شیرین سیاسی خود قرار دارد و برای یک تلاش پیش بینی شده برای انتخاب مجدد در سال آینده و یک کشمکش بزرگ با جمهوری خواهان بر سر افزایش سقف بدهی دولت آمریکا در هفته های آینده به لطف بازدیدش از یک اتحادیه آماده می شود. مرکز آموزشی در Accokeek، مریلند، در روز چهارشنبه.

بحث بر سر اجازه دادن به استقراض بیشتر دولت، که به یک رسم سالانه تبدیل شده است، بر اقتصاد واقعی تأثیر خواهد گذاشت.

اگر مخالفان جمهوری خواه موفق به جلوگیری از تمدید این تمدید شوند، ایالات متحده می تواند برای اولین بار در تاریخ تعهدات بدهی عظیم خود را نکول کند و باعث ایجاد آشفتگی در بازارهای جهانی شود.

قبل از این تصمیم، بایدن و مخالفان جمهوری‌خواهش برای پیروزی در روایت سیاسی مبارزه می‌کنند.

کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان، چشم انداز خود را روز دوشنبه بیان کرد و طرف خود را به عنوان حزب مسئول مالی معرفی کرد.

او گفت که جمهوری خواهان به تمدید محدودیت بدهی و اجتناب از نکول رای خواهند داد – اما فقط در ازای کاهش بودجه.

اما به گفته بایدن، جمهوری خواهان حزب جنبش دونالد ترامپ، آمریکا را دوباره بزرگ کن (MAGA) هستند و بیشتر به خدمت به ثروتمندان علاقه مند هستند تا مسئولیت.

کاخ سفید گفت، بایدن “در تضاد بین دیدگاه خود برای اقتصاد با دیدگاه جمهوری خواهان مجلس MAGA: اقتصادی که از وسط به بالا و پایین به بالا رشد می کند، به جای اقتصادی که از بالا به پایین می ریزد، اظهاراتی ارائه خواهد کرد.”

یکی از مقامات بلندپایه کاخ سفید در حین حمله به مک کارتی، که بورس نیویورک را به عنوان محل سخنرانی خود برای بدهی خود انتخاب کرد، گفت که در حالی که سخنران از وال استریت بازدید می کند، “رییس جمهور بایدن با آمریکایی های سخت کوش در آموزش اتحادیه همراه خواهد شد. امکانات.”

روز مالیات

در حالی که جمهوری خواهان نیز برای کاهش مالیات ها فشار می آورند، بایدن بی شرمانه روی پیام خود شرط بندی می کند که آمریکایی ها باید مالیات های خود را بپردازند – و در ازای آن بتوانند از خدمات دولتی انتظار داشته باشند.

روز سه شنبه آخرین مهلت ملی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی بود – روزی که به سختی محبوب بود اما بایدن با علنی کردن اسناد مالیاتی خود آن را پذیرفت.

این نشان داد که او و همسرش جیل بایدن در سال 2022 579514 دلار درآمد داشتند که عمدتاً ترکیبی از حقوق ریاست جمهوری و حقوق معلمش بود.

و زوج اول نرخ مالیات فدرال 23.8 درصد را پرداخت کردند، چیزی که بایدن احتمالاً در بازگشت به یکی از موضوعات مورد علاقه خود به مخاطبان یادآوری می کند – نیاز به پایان دادن به خلاءهایی که اغلب ثروتمندترین آمریکایی ها نرخ مالیات بسیار کمتری نسبت به معمولی می پردازند. کارگران

این مقام کاخ سفید روز چهارشنبه گفت که بایدن سیاست‌های پیشنهادی جمهوری‌خواهان را به عنوان «اعطای مالیاتی که عمدتاً به نفع ثروتمندترین آمریکایی‌ها و بزرگ‌ترین شرکت‌ها است» توصیف می‌کند.

او در عوض “برنامه خود را برای کاهش کسری بودجه به میزان نزدیک به 3 تریلیون دلار در طی 10 سال با درخواست از شرکت های فوق ثروتمند و بزرگ برای پرداخت سهم منصفانه خود و کاهش هزینه های بیهوده برای منافع ویژه مانند بیگ فارما و بیگ اویل ترسیم می کند.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام