رئیس سازمان جهانی بهداشت Tedros Adhanom Ghebreyesus “تعهد قوی” نارندرا مودی به تولید واکسن COVID را ستود

نخست وزیر و رئیس بدن بهداشت جهانی در مورد ارزش سیستم های دارویی سنتی بحث کردند ، با این سیستم قدردانی از برنامه آیوشمن بهارات هند و مبارزه علیه سل

رئیس سازمان جهانی بهداشت Tedros Adhanom Ghebreyesus

تصویر پرونده رئیس سازمان بهداشت جهانی Tedros Adhanom Ghebreyesus. تصویر: سالواتوره دی نولفی / EPA

نخست وزیر نارندرا مودی و مدیر کل سازمان بهداشت جهانی تدروس آدانوم غبریزوس روز چهارشنبه در مورد همکاری جهانی در حال مبارزه برای مبارزه با کووید -19 همه گیری ، و همچنین در مورد نیاز به ادغام راه حل های طب سنتی در عمل پزشکی مدرن از طریق پروتکل های جامع توافق کردند.

در بیانیه دفتر نخست وزیر (PMO) آمده است كه نخست وزیر با سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفتگوی تلفنی داشته و وی از نقش مهم WHO در تسهیل پاسخ جهانی هماهنگ به بیماری همه گیر قدردانی كرد.

در طی این تماس ، مودی به ضرورت فراموش نشدن نبرد با سایر بیماری ها اشاره کرد و از اهمیت حمایت WHO از سیستم های بهداشتی کشورهای در حال توسعه قدردانی کرد.

مدیر کل WHO بر همکاری نزدیک و منظم WHO با مقامات بهداشتی هند تأکید کرد و به ویژه از اقدامات داخلی این کشور مانند طرح Ayushman Bharat و مبارزه با سل قدردانی کرد.

غبریزوس گفت هند نقش مهمی در مسائل بهداشت جهانی دارد.

در این بیانیه آمده است که نخست وزیر و مدیر کل همچنین در مورد ارزش سیستم های دارویی سنتی ، به ویژه برای افزایش سلامت و مصونیت جمعیت جهانی ، بحث مثبتی داشتند.

آنها گفتند که آنها در مورد نیاز به ادغام راه حلهای طب سنتی در روشهای پزشکی مدرن از طریق پروتکلهای جامع و اعتبار سنجی دقیق علمی محصولات و روشهای طب سنتی که از زمان آزمایش شده اند ، توافق کردند.

غبریزوس تأكید كرد كه تاكنون از پتانسیل طب سنتی به اندازه كافی قدردانی نشده است و گفت كه WHO به طور فعال در حال تشویق تحقیقات ، آموزش و به اشتراک گذاری بهترین روشها در این زمینه است.

مودی از این تلاش ها قدردانی کرد و مدیرکل WHO را در مورد برگزاری برنامه ریزی شده روز آیورودا در هند در 13 نوامبر تحت عنوان “آیورودا برای کووید -19

نخست وزیر و مدیر کل WHO همچنین در مورد همکاری جهانی در حال مقابله با مقابله گفتگو کردند کووید -19 و در این زمینه ، طبق گفته PMO ، Ghebreyesus از تعهد صریح Modi در استفاده از ظرفیت های هند به عنوان تولید کننده پیشرو واکسن ها و داروسازی ها به نفع بشریت ، به شدت قدردانی کرد.

بعداً در یک توییت ، گبریزوس گفت: “Namaste ، نخست وزیر نارندرا مودی ، برای یک تماس بسیار مفید در مورد چگونگی تقویت همکاری و پیشرفت دسترسی به دانش ، تحقیق و آموزش در طب سنتی در سطح جهان. و برای پوشش جهانی بهداشت. “

“من از نخست وزیر نارندرا مودی بخاطر تعهد شدید خود به COVAX و ایجاد آن تشکر کردم کووید -19 واکسن یک کالای عمومی جهانی است. این بیماری همه گیر یک چالش بی سابقه برای جهان است ، و ما توافق کردیم که شانه به شانه برای پایان دادن به آن کار کنیم “، وی در توییت دیگری با استفاده از هشتگ” ACTtogether “گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.