رئیس واگنر ادعا می کند که روسیه “نمی تواند دفاع کند”، ارتش پوتین را “فریب می دهد”.

رئیس واگنر ادعا می کند که روسیه

یوگنی پریگوژین. عکس- AP

یوگنی پریگوژین، رئیس گروه مزدور خصوصی روسیه واگنر، با متهم کردن ژنرال های ارشد روسیه به «فریب دادن» رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مورد جنگ با اوکراین، مدعی شد که یک واحد نظامی روسیه از مواضع نزدیک باخموت در اوکراین فرار کرده است.

پریگوژین در ویدئویی گفت که روسیه قادر به دفاع از کشور خود نبود. پریگوژین گفت که سربازان به دلیل “حماقت” فرماندهان ارتش روسیه که به گفته او “دستور جنایتکارانه” می دادند، فرار می کردند.

پریگوژین حمله شدیدی را به ارتش روسیه آغاز کرد و گفت که ژنرال های ارشد مسکو در تلاش برای «فریب دادن» رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مورد کمپین کرملین در اوکراین هستند.

بعد از

پس از خروج از تهدید، رئیس گروه واگنر می گوید وعده سلاح های بیشتری برای نبرد باخموت داده شده است

بعد از

رئیس واگنر ادعا می کند که هیچ نشانه ای از مهمات وعده داده شده از مسکو وجود ندارد و قول داده است که جزئیات بیشتری را پس از رژه پیروزی فاش کند.

اگر تمام وظایف به گونه ای انجام شود که فرمانده کل (پوتین) را فریب دهد، یا او الاغ شما را خواهد پاره یا مردم روسیه که از شکست جنگ عصبانی خواهند شد. پریگوژین گفت.

رئیس واگنر همچنین مدعی شد که یکی از واحدهای وزارت دفاع از یکی از جناحین ما فرار کرده است و جبهه را افشا می کند. او همچنین تهدید کرد که در 10 مه جنگجویان خود را از باخموت خارج خواهد کرد اگر مهمات مورد نیاز او را دریافت نکند.

پریگوژین، که رهبری نبرد مسکو برای شهر شرقی اوکراین را برعهده داشته است، اخیراً مجموعه ای از ویدئوهای تندخو را منتشر کرده است که رهبری نظامی روسیه را هدف قرار داده است.

پریگوژین گفت: “سربازان نباید به دلیل حماقت مطلق رهبری خود بمیرند.” او این ویدئو را در روز پیروزی روسیه منتشر کرد، زمانی که مسکو پیروزی شوروی بر نازی ها در جنگ جهانی دوم را جشن می گیرد.

این جنگ در 24 فوریه پس از آن آغاز شد که رئیس جمهور روسیه به ده ها هزار نیروی نظامی از شمال، شرق و جنوب به عنوان بخشی از آنچه او “عملیات نظامی ویژه” می خواند، دستور داد تا وارد اوکراین شوند.

روسیه روز دوشنبه، در آستانه تعطیلات نهم ماه مه روسیه که شکست آلمان نازی در سال 1945 را جشن می گیرد، بزرگترین گروه پهپادهای خود را برای ماه ها علیه اوکراین پرتاب کرد و پایتخت کیف و شهر دریای سیاه اودسا را ​​هدف قرار داد و شهرهای دیگر را گلوله باران کرد.

باخموت بیش از 9 ماه است که تحت حمله روسیه بوده است و مزدوران گروه واگنر روسیه تلاش های مکرری را برای پیشروی به سمت شهری 70000 نفری هدایت می کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام