رئیس Pfizer می گوید تولید واکسن COVID-19 “به شدت سیاسی شده” است و اصرار دارد که هیچ گوشه ای بریده نشود

آلبرت بورلا گفت که او نگرانی در مورد سرعت تولید واکسن ها را درک کرده است. وی افزود: “همیشه افرادی وجود دارند كه در مورد واكسن تردید دارند ، اما باید بگویم كه آنها اشتباه هستند.”

رئیس Pfizer می گوید تولید واکسن COVID-19

تصویر پرونده مدیر عامل شرکت Pfizer آلبرت بورلا. گتی ایماژ / خبرگزاری فرانسه

ژنو: آلبرت بورلا ، مدیر اجرایی Pfizer ، روز سه شنبه گفت که او نگرانی ها را در مورد سرعت تولید شرکت های دارویی درک کرده است کووید -19 واکسن ، اما اصرار داشت که هیچ گوشه ای بریده نشده است.

همانطور که انگلیس در روز سه شنبه به اولین کشور غربی تبدیل شد ویروس کرونا کمپین واکسن سازی ، با استفاده از تزریق جدید Pfizer-BioNTech ، بورلا گفت که مردم باید از ایمن و موثر بودن آن اطمینان داشته باشند.

وی در جلسه توجیهی رسانه های مجازی که توسط فدراسیون بین المللی تولیدکنندگان و انجمن های دارویی (IFPMA) برگزار شد ، گفت: “ما هیچ گوشه ای کوتاه نکردیم.”

این واکسن ، بر اساس فناوری جدید ، آزمایش شده است “دقیقاً به همان روشی که ما در حال آزمایش هر واکسنی هستیم که در آنجا گردش می کند” ، بورلا اطمینان داد.

در واقع ، وی افزود ، “این واکسن در واقع مورد آزمایش قرار گرفته است ، به دلیل موشکافی ، حتی با استانداردهای بالاتر از نظر نحوه انجام کارها.”

Pfizer-BioNTech jab یکی از چندین کاندید واکسن است که در تعدادی از کشورها به تصویب می رسد ، امیدواری برای پایان دادن به همه گیری که بیش از 1.5 میلیون نفر را در سراسر جهان کشته و اقتصاد را ویران کرده است.

بورلا گفت که او نگرانی ها در مورد سرعت تولید واکسن ها را درک کرده است.

وی گفت: همیشه افرادی وجود دارند که نسبت به واکسن ها تردید دارند ، اما باید بگویم که آنها اشتباه می کنند.

“من می توانم تصور کنم که در این مورد ، به دلیل اینکه محصولات ، واکسن ها یا داروها خیلی سریع تولید می شوند ، از این بدتر است ، زیرا به ویژه در ایالات متحده به شدت سیاسی شده است. این باعث سردرگمی مردم می شود. آنها نمی دانند چه کسی باور کنیم و چه چیزی را باور کنیم ، زیرا این بحث بیشتر از جنبه های علمی و سیاسی اتفاق می افتاد. “

اما وی تأكید كرد كه این شركت ها قصد دارند اطمینان حاصل كنند كه فقط واكسن های بی خطر و م itثر به بازار عرضه می كنند و “تنظیم كنندگان بسیار دقیق هستند.”

برای کسانی که از گرفتن یک ضربه محتاط هستند ، بورلا گفت: “من نگرانی های آنها را درک می کنم ، اما آنها باید دوباره فکر کنند.

وی گفت: “تصمیم گیری برای واکسیناسیون ، یا نه ، فقط بر سلامتی شما تأثیر نمی گذارد. این بر سلامتی دیگران و احتمالاً سلامتی افرادی که دوست دارید تأثیر می گذارد.”

“اگر واکسن نزنید ، به حلقه ضعیفی تبدیل می شوید که به ویروس امکان تکثیر می دهد.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.