راجینیکانت در مورد ورود به سیاست می گوید ، تصمیم “هرچه سریعتر” را اعلام خواهد کرد

ستاره برتر گفت که با دبیران منطقه “Rajini Makkal Mandram” خود ملاقات کرده و احتمال دعوا سیاسی خود را در روز دوشنبه بررسی کرده است

راجینیکانت در مورد ورود به سیاست می گوید ، تصمیم

سوپراستار Rajnikanth. PTI

چنای: راجینیکانت ، فوق ستاره تامیل پس از طوفان فکری با پیروان خود ، روز دوشنبه گفت که تصمیم خود را در مورد ورود به سیاست در اسرع وقت اعلام خواهد کرد.

ستاره برتر گفت که با دبیران منطقه “Rajini Makkal Mandram” خود ملاقات کرده و امروز احتمال دعوای سیاسی خود را بررسی کرده است.

در حالی که صاحبان دفتر نظرات خود را بیان می کردند ، وی نظرات خود را در این مورد به آنها منتقل کرد ، وی پس از پایان مشاوره با دبیران RMM در Raghavendra Kalyana Mandapam ، به خبرنگاران در خارج از محل اقامت خود در Poes Garden گفت.

وی گفت: “آنها (كاركنان) به من گفتند كه هر تصمیمی كه بگیرم با من هستند. من هرچه زودتر با تصمیم (در مورد اقدامات سیاسی) این موضوع را اعلام خواهم كرد.” سبک.

انتخابات مجمع از آوریل تا مه 2021 در تامیل نادو برگزار می شود.

ماه گذشته ، راجینیکانت برای اولین بار فاش کرد که در سال 2016 در ایالات متحده پیوند کلیه انجام داده است و پزشکان مخالف وی هستند که با توجه به ویروس کرونا پاندمی.

همچنین ، وی گفته بود که تصمیم خود را برای ورود به سیاست پس از مشورت با حاملان دفتر مندرام خود اعلام خواهد کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.