راهنمای برتر پیستون

سپرتی پادا گمبار «ایسپ» دی آتاس، کتیکا پیستون برگرک دری TMA (تیتیک متی آتاس) که تی ام بی (تیتیک متی باوه) ماکا سکارا اتوماتیس حجم اودارا دالام رونگ پمباکاران آکان ممبسر. به جهت جلوگیری از مصرف بیش از حد روغن، یک حلقه اسکراپر روغن در پایه دیواره یا دامن پیستون تعبیه شده است. به خاطر داشته باشید که وقتی روغن از کنار رینگ‌ها می‌گذرد (همانطور که می‌تواند حساس پیستون ریلکس شده)، کربن بر روی زمین و شیارهای رینگ ایجاد میکند که به مرور زمان سبب ساز به چسبیدن روغن و رینگ‌های فشاری می‌شود. درصورتیکه همین عمل را انجام دهید، تعیین مناسب موفقیت نوسازی را تعیین می کند. موتور یک عطش غیر قابل رفع برای روغن خواهد داشت. “در اسپیت فایر، همین تقریباً عمودی خواهد بود – در Thunderbolt من به دلیل وزن جسم کمی این زاویه را کمتر می دهم، ولی هدف همین است که هواپیما را اصلی همان سرعتی که اجازه می دهد پرواز کنم، پرواز کنم.” همین سبب می شود که P-47 در تراز زیر و دستکم 320 kts (368 مایل در ساعت) به جهت او‌لین پاس روتین بر فراز فرودگاه فریاد بزند. همین منجر کاهش وزن و به دست کم رساندن تراز تماس دربین پیستون و دیواره سیلندر می شود. هنگامی که موتور به دمای کارکرد ساده خویش می رسد، پیستون بعدها درست را در سیلندر به خویش می گیرد. در دماهای پایین، پیستون بیضی رخ هست و هنگامی که به دمای فعالیت می رسد، گرد می شود. همین قطر بزرگ‌تر، پیستون را مستقیماً در سیلندر نگه می‌دارد، چون موتور از راه‌اندازی نخستین گرم می‌شود. پین پیستون باید در جای خویش نگه داشته شود تا انتهای پین ها به دیواره های سیلندر نرسند. پیستون معمولاً در شیارهای رینگ در دست گرفتن روغن رخنه می شود تا روغن مازاد که به وسیله رینگ های کنترل روغن از دیواره های سیلندر خراشیده می شود به داخل میل لنگ بازگردد. نصیب هایی از دیواره های پیستون که در میان شیارهای حلقه قرار دارند، زمین های حلقه نامیده می شوند. اصلی این حال، گونه های پمپ های پیستونی در بازار وجود دارد و هر نسخه پاره ای مختلف فعالیت می کند. جنگنده های Huey در واقع تا پایان پیکار در ویتنام در سرویس باقی خواهند ماند، اما عمدتاً به همین استدلال که کبراهای به اندازه برای جایگزینی آن ها وجود نداشت. در اینجا اکثر به بررسی وب وب سایت این صفحه.