راهول گاندی جلسه ای مجازی با رهبران بنگال برای بحث در مورد اتحاد کنگره چپ برای نظرسنجی های سال 2021 برگزار می کند

طبق گفته های رهبری کنگره ایالتی ، گاندی در مورد معامله تقسیم کرسی بین دو طرف سال کرد

راهول گاندی جلسه ای مجازی با رهبران بنگال برای بحث در مورد اتحاد کنگره چپ برای نظرسنجی های سال 2021 برگزار می کند

تصویر پرونده راهول گاندی. رویترز

کلکته: رهبر ارشد کنگره ، راهول گاندی ، روز جمعه یک جلسه مجازی با رهبران واحد بنگال برگزار کرد و جنبه های مختلف اتحاد حزب با جبهه چپ برای انتخابات مجلس 2021 را مورد بحث قرار داد.

طبق گفته های رهبری کنگره ایالتی ، گاندی در مورد معامله تقسیم کرسی بین دو طرف سال کرد.

در طول جلسه ، کل رهبری کنگره ایالت از اتحاد حزب با چپ طرفداری می کردند ، اما نظرات اعضای ارشد در مورد تقسیم کرسی ها متفاوت بود.

برخی از اعضا گفتند که این حزب باید از نظرسنجی های تازه به پایان رسیده در بیهار ، جایی که موفق شد تنها 70 را از 70 کرسی مورد رقابت خود بدست آورد ، قبل از رسیدن به هر تصمیمی ، نشانه ای بگیرد.

“ما به راهول گاندی جی گفته ایم كه تمام واحد ایالتی مشتاق ایجاد اتحاد با چپ است ، اما مذاكرات تقسیم كرسی هنوز آغاز نشده بود. اتحاد كنگره چپ در بنگال بهترین گزینه ممكن برای شکست TMC و BJP ، “یک رهبر ارشد حزب گفت.

رهبر دیگری ، که خود نیز بخشی از جلسه بود ، گفت: “برخی عقیده داشتند كه حزب در نظرسنجی های سال 2016 در 92 كرسی رقابت كرده است و این تعداد نباید این بار كاهش یابد. دیگران گفتند كه عاقلانه است بر مناطقی تمرکز کنید که حزب از پشتیبانی قابل توجهی برخوردار باشد. “

وی افزود ، هر دو گاندی و دبیر كل (سازمان) KC Venugopal به رهبران واحد ایالتی استماع صبر دادند و به آنها اطمینان دادند كه رئیس جمهور حزب ، سونیا گاندی را در مورد این توسعه آگاه خواهند كرد.

در سال 2016 ، هر دو حزب چپ و بزرگ بزرگ با هم جنگیده بودند و 76 کرسی در مجمع 294 عضو را جمع کردند. جبهه چپ به رهبری CPM بعداً از این اتحاد خارج شد.

در جریان نظرسنجی های لوک سبها در سال 2019 ، دو طرف نتوانستند در مورد تقسیم صندلی ها به توافق برسند.

پس از عملکرد ناخوشایند خود در سال گذشته ، در حالی که کنگره دو صندلی لوک سبها را جمع کرد و CPM جای خالی خود را جلب کرد ، دو طرف اکنون تصمیم گرفته اند که برای نظرسنجی های 2021 ، که احتمالاً در آوریل تا مه برگزار می شود ، اتحاد دوباره ببندند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.