راهول گاندی روز یکشنبه بازدید دو روزه از کارناتاکا را آغاز خواهد کرد

راهول گاندی روز یکشنبه بازدید دو روزه از کارناتاکا را آغاز خواهد کرد

راهول گاندی، رهبر کنگره، از روز یکشنبه در سفری دو روزه به کارناتاکا، به محل رای گیری خواهد رسید. رویترز

بنگالوروحزب کنگره روز شنبه گفت: رهبر کنگره راهول گاندی در یک دیدار دو روزه از روز یکشنبه به کارناتاکا خواهد رسید و در یک سری رویدادها از جمله بازدید از معابد، تعامل با مردم و سخنرانی در کارکنان حزب شرکت خواهد کرد.

طبق برنامه خود، گاندی ساعت 10:30 صبح به هوبالی می رسد و سپس با هلیکوپتر به سمت کودالا سانگاما در باگالکوته پرواز می کند.

کودالا سانگاما مکان مهمی برای زیارت فرقه لینگایات، یکی از جوامع غالب کارناتاکا است. این مکان دارای آیکیا مانتاپا بنیانگذار مصلح اجتماعی قرن دوازدهم پس از میلاد و بنیانگذار فرقه لینگایات باساوشوارا است.

رهبر کنگره در معبد سانگاماناتا و آیکیا لینگا ادای احترام خواهد کرد. او همچنین در جشن Basava Jayanti که توسط Utsava Samiti از Basava Mantapa برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

سپس گاندی در «جانا سامپارکا» (تماس عمومی) شرکت خواهد کرد و در حلقه شیواجی به مردم ساکن ویجایاپورا سخنرانی خواهد کرد.

بعدازظهر دوشنبه، رهبر کنگره با کشاورزان نیشکر در رامدورگ در بلاگاوی تعامل خواهد داشت و پس از آن به گداگ می‌رود تا در “یووا سامواد” (تعامل با جوانان) شرکت کند. وی عصر نیز در هنگل ولسوالی هاوری نشست عمومی برگزار خواهد کرد.

گاندی در شب به هوبالی باز می گردد و سپس به دهلی پرواز می کند. این دومین سفر او به کارناتاکا در عرض یک هفته خواهد بود. او در 16 آوریل در کولار بود تا در برنامه -جای بهارات- شرکت کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام