رای گیری برای 11 کرسی شورای قانونگذاری اوتار پرادش آغاز می شود ، نتایج در 3 دسامبر اعلام می شود

در مجموع 199 نامزد از BJP ، حزب سماجوادی ، کنگره و انجمن های معلمان در تلاش برای یازده کرسی برای انتخابات دوسالانه هستند.

رای گیری برای 11 کرسی شورای قانونگذاری اوتار پرادش آغاز می شود ، نتایج در 3 دسامبر اعلام می شود

تصویر نمایندگی رویترز

خوش شانسمقامات روز دوشنبه گفتند: انتخابات دوسالانه برای 11 کرسی شورای قانونگذاری اوتار پرادش در روز سه شنبه برگزار می شود و نتایج اعلام شده در 3 دسامبر اعلام می شود.

رأی گیری از ساعت 8 صبح تا 5 عصر برگزار می شود.

وزیر امور خارجه اضافی (خانه) اوانیش اواسطی روز دوشنبه به وی گفت PTI این دستورالعمل ها برای اطمینان از نظرسنجی های مسالمت آمیز به همه دادستان های منطقه و ناظران پلیس صادر شده است.

در مجموع 199 نامزد درگیری برای یازده کرسی شرکت کننده در انتخابات دوسالانه هستند. از این کرسی های محدود به نظرسنجی ، پنج حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان و شش حوزه انتخابیه معلمان وجود دارد.

حوزه انتخابیه Meerut Graduate حداکثر 30 نامزد را دارد ، در حالی که حداقل 11 نامزد در حوزه انتخابیه معلمان Lucknow رقابت می کنند.

BJP ، حزب سماجوادی ، کنگره و انجمن های معلمان در حال رقابت با نظرسنجی ها هستند. دوره نمایندگی 11 دوره MLC از این حوزه های انتخابیه در 6 مه به پایان رسید.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.