ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

همچنین از مسیریاب شخصی GR600 میتوان بهعنوان ردیاب مجرم برای پروندههای قضایی نیز بهره برد. ردیابهای شخصی در موارد سلامتی، امنیتی، کاری و غیره کاربرد دارند. حتی می توانید به ردیابی حیوانات خانگی بپردازید تا در صورت دور شدن از شما آن ها را پیدا کنید. دیگر نگران عزیزان و اموال خود نباشید، ردیاب شخصی این کار را برای شما انجام می دهد.

همچنین هنگام حضور کودکان در خارج از خانه، والدین نگران دزدیده شدن آنها هستند. اگر کیف شما دزدیده شود نگران نباشید شما می توانید خیلی ساده آن را ردیابی کرده و دزد را تحویل پلیس دهید . کودکان و سالمندان ممکن است به دلیل سهل انگاری ردیاب را همراه خود حمل نکنند. این اطلاعات با استفاده از آنتن GSM و بر بستر شبکه انتقال داده تلفن همراه (GPRS) به صورت کدگذاری شده به یک سرور مرکزی ارسال می­شوند.

کودکان تمایل دارند در خارج از خانه به همراه همسالان خود بازی کنند. شما میتوانید در مدل های مخصوص کودک و سالمند با اون مکالمه دوطرفه داشته باشید. شما میتوانید توسط یک ردیاب شخصی موقعیت کودک خود را در هر لحظه پیدا کنید. شما میتوانید بدون محدود کردن عزیزانتان از آنها محافظت بیشتری بکنید. این طراحیها حمل کردن ردیاب را مخصوصاً برای کودکان و سالمندان راحت میکند. 2. Robot-operated Call: تماس های ناشناخته جزئیات شماره تلفن را نشان نمی ردیاب شخصی ساعتی دهد. 6. برای ردیابی موقعیت تلفن همراه، روی پیوند (link) مکان کلیک کنید تا نقشه و موقعیت را مشاهده کنید.

قرار گرفتن آنتن در داخل ردیاب، قابلیت حمل آن را افزایش میدهد. مینی ردیاب GF07 ، در رنگ مشکی برای کاربران ارائه می گردد و با تهیه این محصول ، کابل شارژ ، دفترجه راهنما و جعبه اورجینال برای شما ارسال خواهد شد. ۴-دستگاه باید به مدت ۲ الی ۳ ساعت شارژ شود ، و مقدار شارژ باقی مانده در هنگام ارسال موقعیت ، به شما اعلام می شود. هنگامی که ردیاب به اینترنت متصل میشود دادهها به سرور کاربر ارسال میشوند.