ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

یکی دیگر از معایب نصب آسان این دستگاه، این است که چون این مدل از ردیاب فقط به سطوح فلزی متصل میشود، در نتیجه کار پیدا کردن یک ردیاب خودرو آهنربایی را نسبت به یک ردیاب خودرو سیمی، برای سارقان سادهتر میکند. طرز کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده و آسان می باشد. اپلیکیشن این ردیابها نیز به آسانی از گوگل پلی (google play)، بازار یا سیب اپ (sibapp) قابل دانلود می باشد. آهنربای جی پی اس بهقدری قوی است که یک مرد بالغ بهسختی میتواند با تمام توان آن را از بدنه جدا کند.

مزیت رقابتی دیگر ما واردات به صورت انبوه از شرکت های معتبر در زمینه جی پی اس میباشد که باعث شده است قیمت های ما اغلب نسبت به رقبا پایین تر و کیفیتمان بالاتر باشد. همچنین می توانید با ما تماس بگیرید. شما می توانید برای آگاهی از سلامت افراد خانواده خود، ردیاب آهن ربایی را در کیف، کوله و سایر ابزار همراه کودک، نوجوان و حتی سالمند خود جاسازی کنید زیرا سایز این دستگاه اندازه یک گوشی سامسونگ یا حتی اندازه دو سوم یک قوطی کبریت می باشد و به راحتی در کوله یا کیف فرزند شما قرار می گیرد و هم چنین از آنجا که بعضی از ردیاب های آهن ربایی دارای سیستم ضبط و صوت می باشند در یک محیط ثابت مثل پایه های میز نصب کرده و فقط از امکان شنود آن استفاده نمایید.

بسته به نیاز خود و کاربرد آنها می توانید ردیاب مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مقابل هزینه ناچیزی که بابت خرید یک ردیاب پرداخت می کنید، امکانات و کاربرد های زیادی دریافت خواهید کرد. پس زمان را از دست ندهید و از سایت چشم دوم خرید کنید. خواهید دید که پس از خرید و تهیه ردیاب خودرو، استفاده از امکانات گسترده آن شما را راضی و خوشنود می کند.

اگر بخواهیم از این دید نگاه کنیم که یک باتری قابلیت بالایی در نگهداری شارژ داشته باشد، میگوییم ۴ ماه زمان بسیار ردیاب آهنربایی دست دوم خوبی است. طول عمر باتری در ردیاب های مغناطیسی یا آهنربایی معمولاً بین 5 الی 8 هفته می باشد. در دسته بندی کلی ردیاب ها به دو دسته با سیم کشی و بدون سیم کشی تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که تمامی ردیابها با قرار دادن سیم کارت فعال می شوند. ردیاب آهنربایی شارژی از انواع ردیاب بدون سیم کشی می باشد. ردیاب ها انواع مختلفی دارند و شامل ویژگی های گوناگون و منحصر به فردی هستند.