ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

تبلیغات ردیاب خودرو ردیاب ماشین ردیاب ماشین وکامیون ردیاب شخصی ردیاب مگنتی خرید ردیاب ارزان ردیاب آهنربایی ردیاب سیمکارتی ردیاب کودک ردیاب کوچک کوچکترین ردیاب ردیاب کوچک شخصی ردیاب شخصی ارزان ردیاب خودرو چیست؟ با خرید یک ردیاب از خودرو و اشخاص بیمار یا فرزندان محصل خود محافظت میکنید. یعنی اگر ردیاب، خارج از خودرو سواری متصل شود، امکان شنود داخل خودرو با وضوح وجود دارد. یک ردیاب خودرو مدل ۲۵۰GM قیمتی معادل ۵۰۰ هزار تومان دارد؛ یعنی کمتر از نیم درصد قیمت اتومبیل شما میشود که اگر به صورت منطقی به آن نگاه کنید متوجه میشوید که مبلغ زیادی نبوده و کاملا داشتن آن ردیاب آهنربایی ارزان توجیهپذیر است.

هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود. استفاده از ردیاب خودرو، برای هر ماشینی ضروری است. به جرات میتوان گفت مهمترین دغدغه افراد بعد از خرید یک اتومبیل، امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو توسط سارقان است. ردیاب مگنتی مدل AS3 دارای سنسور نوری به جهت تشخیص جدا شدن از وسیله نقلیه میباشد که در صورت افتادن یا جدا شدن از بدنه وسیله نقلیه بلافاصله هشدار با مالک خود ارسال میکند. در صورتی که چراغ چک خودرو روشن شود و مشکل خاصی در اتومبیل وجود داشته باشد، ردیاب پیامک اطلاع رسانی را برای شما ارسال میکند تا برای رفع مشکل اقدام نمایید.

بسیاری از صنایع تجاری وجود دارند که می توانند از این دستگاه های مناسب بهره مند شوند. بهره مند شوید. بدنه ضد ضربه، ضد رطوبت، و ضد حرارت این ردیاب باعث شده به یکی از پرفروشترین ردیاب های دنیا تبدیل شود. این ردیاب، به دلیل استفاده از باتری قدرتمند، ابعاد کوچک، آهنربای مغناطیسی بسیار قوی و شنود داخل خودرو، خریداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کرده است.

جی پی اس آهنربایی می تواند به عنوان جی پی اس دوم و کاملا مخفی در وسایل نقلیه مختلف نصب گردد و هر زمان لازم شد آنرا آنلاین کرده و موقعیت اتومبیل مورد نظر را دریافت نمود. به همین دلیل، کاربردهای متفاوتی پیدا کرده است. دستگاه های ردیاب علاوه بر ردیابی و پیدا کردن موقعیت اطراف کاربرد های مفید دیگری نیز دارند و برای تأمین امنیت خودرو به یک کالای اساسی تبدیل شده است. متاسفانه اکثر خودروهای موجود در داخل کشور امنیت بالایی نداشته و به راحتی توسط سارقین به سرقت میروند و پیدا کردن آن ممکن است ماهها و سالها زمان ببرد و یا حتی هیچ وقت ممکن نباشد.